• OMX Baltic−0,17%296,54
  • OMX Riga−0,35%912,88
  • OMX Tallinn−0,97%2 015,89
  • OMX Vilnius0,19%1 217,04
  • S&P 500−0,29%6 449,8
  • DOW 300,08%44 946,12
  • Nasdaq −0,4%21 622,98
  • FTSE 100−0,08%9 131,26
  • Nikkei 2250,77%43 714,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%94,01
  • OMX Baltic−0,17%296,54
  • OMX Riga−0,35%912,88
  • OMX Tallinn−0,97%2 015,89
  • OMX Vilnius0,19%1 217,04
  • S&P 500−0,29%6 449,8
  • DOW 300,08%44 946,12
  • Nasdaq −0,4%21 622,98
  • FTSE 100−0,08%9 131,26
  • Nikkei 2250,77%43 714,31
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%94,01
  • 19.11.18, 14:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kohus kuulutas välja Saaremaa Laevakompanii pankroti

Pärnu maakohus kuulutas esmaspäeval välja ettevõtja Vjatšeslav Leedole kuuluva Saaremaa Laevakompanii pankroti, kirjutas ERRi uudisteportaal.
Saaremaa Laevakompanii praam Muhumaa Virtsu sadamas.
  • Saaremaa Laevakompanii praam Muhumaa Virtsu sadamas.
  • Foto: Andres Haabu
Saaremaa Laevakompanii pankroti väljakuulutamist taotles samuti Vjatšeslav Leedole kuuluv AS Holostovi Kinnisvarahaldus ning veel kaks osaühingut.
Kohus liitis pankrotiavaldused üheks menetluseks ja määras asjas ajutiseks pankrotihalduriks Veli Kraavi. Halduri aruande kohaselt on Saaremaa Laevak, kirjutas ERRi uudisteportaalompanii kohustuste suurus üle 20 miljoni euro.
Kohus leidis, et Saaremaa Laevakompanii on maksejõuetu ning ei suuda rahuldada võlausaldaja nõudeid ja see suutmatus ei ole ajutine.

Artikkel jätkub pärast reklaami

AS Saaremaa Laevakompanii (SLK) loodi 1992. aastal. Kuni 1994. a suveni tegeleti kaubavedudega, põhiliseks kaubaartikliks oli paberipuidu ja puistematerjali vedu Eestist mitmetesse välisriikidesse, kirjeldab ettevõte oma tegevust kodulehel.
1. oktoobrist 1994 sai SLK põhitegevusalaks reisijate ja sõidukite vedu parvlaevadega, kui ettevõte võitis Eesti suuremate saarte ja mandri vaheliste parvlaevaliinide operaatori leidmiseks korraldatud riigihanke.
2016. aasta oktoobrist korraldab parvlaevaliiklust Virtsu-Kuivastu ja Rohuküla-Heltermaa liinidel Tallinna Sadama tütarettevõte TS Laevad OÜ.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    0 k 29 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele