Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tulevik on siin: kuidas noor inimene enda juurde tööle saada
Millennialid ja Z-generatsioon ei ole enam tulevik, vaid juba praegu kõige olulisem sihtrühm, kelle arvamuste ja motivaatoritega juhid ning tööandjad arvestama peavad.
Deloitte'i nõustamisteenuste juht Eneli Perolainen ja maksuteenuste juht Iren Lipre.
Foto: Heiki Laan
Deloitte’i värskelt valminud rahvusvaheline uuring keskendus millenniumipõlvkonna esindajate motivaatoritele tööandja valikul. Millennialid ja Z-generatsioon moodustavad üle poole maailma rahvastikust ja just nemad on tänapäeval peamine osa ülemaailmsest tööjõust. Deloitte’i spetsialistid maksuteenuste juht Iren Lipre ja nõustamisteenuste juht Eneli Perolainen rääkisid lähemalt, milliseid olulisi nüansse tasub tööandjatel tähele panna.
Kui seni on harjumuspäraselt kaubavedudeks kasutatud maanteeveokeid ning maismaad, vaatab üha rohkem ettevõtteid mere suunas. Üheks suurimaks mõjutajaks selles vallas on Mediterranean Shipping Company (MSC), maailma suurim konteinerveoettevõte, kelle mereteenused maanteetranspordile usaldusväärset ning jätkusuutlikku alternatiivi pakuvad.