Aivar Hundimägi • 23 veebruar 2020
Uudised
Ainult tellijale

Rumal inimene ja kehv tehnoloogia toovad andmelekke

Ärisaladuse lekke põhjustab sageli inimfaktor, tundliku info kaitsmiseks peab ettevõtja panustama oma töötajate koolitamisesse, aga ka tehnoloogia uuendamisesse, leiti Äripäeva raadio saates „Triniti Eetris“.

Villu Otsmann, Toomas Mõttus ja Tõnis Tikerpäe rääkisid saates "Triniti eetris", kuidas kaitsta end ärisaladuste lekkimise eest.   Foto: Andras Kralla

Kõige sagedasemini lekivad andmed siis, kui näiteks müügiinimene lahkub ettevõttest ja võtab klientide nimekirja kaasa. „Sellest kuuleme mitu korda aastas,“ rääkis pilvelahendusi pakkuva ettevõtte Primend tegevjuht Toomas Mõttus. Sama firma privaatteenuste juht Tõnis Tikerpäe lisas, et ettevõte võib sattuda ka rünnaku alla ning andmed võivad lekkida ka siis, kui mõni töötaja pahaaimamatult tõstab dokumendid kuskile, kuhu neid tõstma ei peaks.

    Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
    Hetkel kuum