• OMX Baltic0,66%292,89
  • OMX Riga0,26%911,75
  • OMX Tallinn1,73%1 923,26
  • OMX Vilnius0,49%1 262,69
  • S&P 5000,17%6 851,97
  • DOW 30−0,48%47 336,68
  • Nasdaq 0,46%23 834,72
  • FTSE 100−0,16%9 701,37
  • Nikkei 225−0,06%52 377,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,21
  • OMX Baltic0,66%292,89
  • OMX Riga0,26%911,75
  • OMX Tallinn1,73%1 923,26
  • OMX Vilnius0,49%1 262,69
  • S&P 5000,17%6 851,97
  • DOW 30−0,48%47 336,68
  • Nasdaq 0,46%23 834,72
  • FTSE 100−0,16%9 701,37
  • Nikkei 225−0,06%52 377,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,21
  • 18.03.21, 13:48

Autovedajad ei taha ajutist präänikut käest anda

Eesti autovedajaid ühendavad esindusorganisatsioonid esitasid riigile ettepaneku jätkata diislikütuse ajutiselt langetatud aktsiisimääraga ka pärast tähtaja saabumist.
Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni tegevjuht ja Eesti autotranspordifirma AS Lajos omanik Einar Vallbaum leiab, et riik saaks veondussektori aitamisega turgutada ka Eesti eksportivat tööstust.
  • Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni tegevjuht ja Eesti autotranspordifirma AS Lajos omanik Einar Vallbaum leiab, et riik saaks veondussektori aitamisega turgutada ka Eesti eksportivat tööstust.
  • Foto: Andras Kralla
Eesti langetas eelmise aasta kevadel diislikütuse aktsiisimäära kriisimeetmena, mis kehtib praeguse seisuga järgmise aasta 1. maini. Veondussektor nägi pärast kriisimeetme rakendumist aga selget taastumist ja konkurentsivõime tugevnemist, mistõttu palutakse nüüd aktsiisimäära langetus jätta püsima.

Seotud lood

Saated
  • 01.03.21, 12:25
Allan Rajavee: Ida-Euroopalt üritatakse võtta autovedajate turgu
Euroopa autovedajate turust on üle 60 protsendi idaeurooplaste käes, ent rohe-eesmärkide vastu liikuv euroreform võib pöörde tuua Lääne- ja Kesk-Euroopa kasuks, ütles Äripäeva ajakirjanik Allan Rajavee.
Uudised
  • 01.03.21, 06:00
Eesti veokijuhte ahistav euroreform koperdas roheleppe otsa, aga liipab edasi
Veokijuhte iga kaheksa nädala tagant koduriiki sõitma sundiv Euroopa Liidu direktiiv on Euroopa enda värskete rohe-eesmärkide järgi raiskav, pole aga oodata, et EL kohtusse antud direktiivi ise tagasi võtaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 12:22
Vastutus ei ole nullsumma: regulaatorid peavad looma stabiilsed ja selged raamid
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele