• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2251%49 676,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,2
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2251%49 676,47
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,2
  • 18.11.21, 11:10

Uute autode müük oli kümnete aastate viletsaim

Juba neljandat kuud järjest jätkus Euroopa Liidu uute sõiduautode turul kiire langus, teatas Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete liit (AMTEL).
Autode tootmine
  • Autode tootmine
  • Foto: Scanpix
Kiipide puudusest tingitud tootmis- ja tarneraskused süvendasid Euroopa uute sõiduautode turul tekkinud madalseisu ja oktoobris müüdi Euroopa Liidu riikides ainult 665 001 uut sõiduautot, mis on viimaste aastakümnete madalaim tulemus ning jääb möödunud aasta oktoobri müüginumbrile alla 30,3%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele