• OMX Baltic0,19%293,16
  • OMX Riga−0,08%909,08
  • OMX Tallinn−0,34%1 936,83
  • OMX Vilnius0,05%1 253,26
  • S&P 5000,58%6 753,72
  • DOW 300,00%46 601,78
  • Nasdaq 1,12%23 043,38
  • FTSE 1000,69%9 548,87
  • Nikkei 2251,36%48 384,35
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,84
  • OMX Baltic0,19%293,16
  • OMX Riga−0,08%909,08
  • OMX Tallinn−0,34%1 936,83
  • OMX Vilnius0,05%1 253,26
  • S&P 5000,58%6 753,72
  • DOW 300,00%46 601,78
  • Nasdaq 1,12%23 043,38
  • FTSE 1000,69%9 548,87
  • Nikkei 2251,36%48 384,35
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,84
  • 17.12.21, 14:24

Euroopa Liit peab kriiside lahendamist veel õppima

Kuigi 2021. aasta pidi olema suur taastumise ja avanemise aasta, peab siiski nentima, et nii sisemisi kui ka väliseid väljakutseid tuli Euroopa Liidule ainult juurde. Olgu teemaks koroonapandeemia ohjamine, roheleppe vormistamine või Venemaa provokatsioonid – Brüsseli reaktsioon on olnud mõneti loid ja tagasihoidlik.
Euroopa Liidu liidrid peavad jätkuvalt võitlema aastaid kerinud probleemidega, mis mööduval aastal on muutunud üha teravamaks.
  • Euroopa Liidu liidrid peavad jätkuvalt võitlema aastaid kerinud probleemidega, mis mööduval aastal on muutunud üha teravamaks.
  • Foto: SIPA/Scanpix
Samas sügisene piirikriis, mille teravik langes peaasjalikult Poolale, näitas ELi võimet heita kõrvale sisepinged ja reageerida ühtselt kiirelt eskaleerunud olukorrale. Mida peaks Euroopa Liit mööduvast aastast õppima ja mil määral jätkuvad viimase 12 kuu jooksul meid häirinud pinged tuleval aastal? Sellel teemal arutlesid Euroopa Parlamendi saadikud Marina Kaljurand ja Urmas Paet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.25, 16:18
Mis pidurdab elektromobiilsust ja millised on elektriautode laadimisvõimalused? Eksperdi hinnang
Igapäevaselt võib teedel kohata üha rohkem elektriautosid ning praegu on Eestis registreeritud juba üle 10 000 elektrisõiduki. Mõned valdkonna eksperdid prognoosivad isegi, et aastaks 2030 võib elektriautode arv ulatuda 70 000-ni. Tuleb arvestada ka sellega, et alates 2035. aastast ei müüda Euroopas enam sisepõlemismootoriga autosid. Elektrienergia tarbimise hüpe on vältimatu ning spetsialistid kutsuvad juba praegu kinnisvaraarendajaid ja äripindade haldajaid selleks valmistuma.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele