Väikesed tee-ehitajad ennustavad suurtes koondamislainet. Turuliider ennustab väikestele pankrotte
Taristuehituse suuremates firmades võib ees oodata koondamislaine, sest töötajatele ei ole pakkuda piisavalt tööd. Väiksemaid ettevõtteid aga ohustab turuosaliste meelest suisa pankrot, kui firma ei suuda materjalide hinnatõusuga hakkama saada.
Ehitushindade ja bituumeni hinnatõusu kompenseerimine toob transpordiametile kaasa ligikaudu 24 miljoni euro suuruse lisakulu, edasi lükkub pea 50 tänavuseks aastaks kavandatud tee-ehitusobjekti alustamine, teatas transpordiamet. Varem teatas transpordiamet 40 objekti külmutamisest.
Teedeehituseks vajalik bituumen on Eestis peaaegu otsas: Valgevenest ja Venemaalt seda enam ei tule, Leedu tehas on remondis ning kuival on ka põhiline tarnija, loetles Trev-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens.
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.