• OMX Baltic−1,28%303,2
  • OMX Riga−0,04%891,27
  • OMX Tallinn−0,42%2 068,98
  • OMX Vilnius−0,62%1 193,74
  • S&P 5000,38%6 045,26
  • DOW 300,24%42 967,62
  • Nasdaq 0,24%19 662,48
  • FTSE 100−0,21%8 866,55
  • Nikkei 225−0,89%37 834,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,45
  • OMX Baltic−1,28%303,2
  • OMX Riga−0,04%891,27
  • OMX Tallinn−0,42%2 068,98
  • OMX Vilnius−0,62%1 193,74
  • S&P 5000,38%6 045,26
  • DOW 300,24%42 967,62
  • Nasdaq 0,24%19 662,48
  • FTSE 100−0,21%8 866,55
  • Nikkei 225−0,89%37 834,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,45
  • 13.09.22, 13:23

Kempsuettevõtja müüb äri konkurendile: tahaks elus midagi muud ka proovida

Välikäimlaäri Kemmerling OÜ omanikud otsustasid firma müüa Saksamaa firmale Toi Toi & Dixi.
Kemmerlingi ja Toi Toi kaubamärkidega välikäimlad.
  • Kemmerlingi ja Toi Toi kaubamärkidega välikäimlad.
  • Foto: Dmitri Kotjuh/Järva Teataja/Scanpix
17 aastat on väga pikk aeg, eks tahaks elus midagi veel proovida, selgitas alates ettevõtte asutamisest äri juhtinud Külli Ilves tehingu tagamaid. Tema sõnul otsiti ettevõttele omanikku ja kuna 2019. aastal Kemmerling omandas Toi Toi Eesti äri, oli Saksa ettevõte üks ostjakandidaat juba algusest peale.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 28.06.21, 12:10
Linnamäe endine kuulutusteäri läheb Londoni börsile oluliselt kallima hinnaga
Kolmapäeval Londoni börsile jõudva Baltic Classifieds Groupi (BCG) turuväärtus on hinnanguliselt 1,1 miljardit eurot, kirjutab Reuters. Ettevõte kaasab Londoni börsilt umbes 280 miljonit eurot.
Uudised
  • 09.05.19, 15:46
Linnamäe äride ostja on Euroopas tuntud tegija
Apaxi fondi soov soetada Margus Linnamäelt kuulutuseportaalide äri näitab, et Balti riigid on endiselt atraktiivne piirkond, kuhu investeerida, tõdes Ellex Raidla advokaat Sven Papp, kes aga tõdes, et ostu-müügitehingute lainehari hakkab siiski mööduma.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele