Kaubalaev MV Glory sõitis madalikule Suessi kanalis Qantara linna lähedal. Firma Leth Agencies teatel said kanalipuksiirid laeva lahti ning oodata on kõigest lühemat sorti tarnete hilinemisi.
Kevadise liivatormi tõukel Suessi kanali nädalaks blokeerinud 400meetrine konteinerlaev Ever Given põhjustas logistilisi häireid üle maailma, kergitas naftahindu ja tõi ka küsimuse, kas nii suurtel laevadel on enam maailmas tulevikku.
Taiwani Evergreen Marine'i opereeritav laev Ever Given, mis on pea nädala Suessi kanalis kinni hoidnud head osa maailma merelaevandusest, võib lähiajal siiski kanali vabastada.
Suessi kanalis põiki seisev konteinerlaev Ever Given kergitab nafta hinda ja põhjustab segadust tarneahelates, aga selle pardale pargitud konteinerite seast leiab ka vähemalt ühe Eesti poeketi kauba: Bauhofi.
Kui Empire State Buildingu suuruse laeva Ever Given lahtikangutamine Suessi kanalist võtab veel kaua, siis mõjub see halvavalt konteinervedudele üle maailma. Oma mõju on sel ka naftahindadele.
Internetiühenduse olulisust on raske üle hinnata – see on nüüdseks nagu enamiku ettevõtete selgroog. Ühenduse tõrkumine võib töö täiesti seisata ning tuua kaasa tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid kahju. See mõjutab tööviljakust, küberturvalisust, kliendikogemust, töötajate rahulolu – ning võib hakata pärssima isegi ettevõtte arengut.