Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet (TTJA) kontrollib kõigi esitatud konkureerivate taotluste vastavust ehitusseadustikus toodule ja seejärel edastab need arvamuse andmiseks riigiasutustele.
Kas me oleme Eestis tõesti liiga vaesed, et meretuuleparkidega rikkamaks saada? Kui ei ole, siis vajame projektidele riigipoolset nn hinnapõrandat, kirjutab Eesti Tuuleenergia Assotsiatsiooni tegevjuht Terje Talv.
Taastuvenergia vaidluste kiirendamiseks tuleb kasutada senisest paremini ära kehtivas õiguses sisalduvad võimalused, mitte taastoota kohtulikku bürokraatiat, kirjutab advokaadibüroo TGS Baltic advokaat Vitali Šipilov.
Eesti energiakontserni Utilitase suur unistus on, et taastuvenergiast saaks Eesti majanduse mootor, mis tooks siia massiliselt tööstust. Utilitase kahjuks ajab sellist unistust taga suur osa Euroopa riikidest ning Eestil on eeliseid vähe.
Enefit Green omandas Eesti Energialt Liivi meretuulepargi projekti ja jätkab arendustöid, et alustada suures mahus taastuvelektri tootmist enne 2030. aastat.
Igapäevaselt võib teedel kohata üha rohkem elektriautosid ning praegu on Eestis registreeritud juba üle 10 000 elektrisõiduki. Mõned valdkonna eksperdid prognoosivad isegi, et aastaks 2030 võib elektriautode arv ulatuda 70 000-ni. Tuleb arvestada ka sellega, et alates 2035. aastast ei müüda Euroopas enam sisepõlemismootoriga autosid. Elektrienergia tarbimise hüpe on vältimatu ning spetsialistid kutsuvad juba praegu kinnisvaraarendajaid ja äripindade haldajaid selleks valmistuma.