• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 5000,29%6 690,28
  • DOW 300,18%46 334,67
  • Nasdaq 0,51%22 784,86
  • FTSE 100−0,22%9 403,61
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,85
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 5000,29%6 690,28
  • DOW 300,18%46 334,67
  • Nasdaq 0,51%22 784,86
  • FTSE 100−0,22%9 403,61
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,85
  • 28.02.25, 19:05

Kuidas kolm Eesti äri jõudsid maailma moelavale: “See on sinu teha, et õiged inimesed sind märkaksid.”

Eesti väikesed rõivabrändid Haruu, Maison Beast ja Nora Isle jõudsid kõndima maailma moelavale, New Yorgi moenädalale. Nüüdseks on kõik endalt küsinud, kuidas see hüppelaud enda kasuks tööle panna.
Mihail Burõhh, Kristiina Jeromans ja Kaido Põldma vevad Maison Beasti rõivabrändi, mis kasutas New Yorgi moenädalale pääsemist hüppelauana.
  • Mihail Burõhh, Kristiina Jeromans ja Kaido Põldma vevad Maison Beasti rõivabrändi, mis kasutas New Yorgi moenädalale pääsemist hüppelauana.
  • Foto: Maison Beast
Eelmisel sügisel New Yorgi moenädalat väisanud rõivabrändi Maison Beasti asutajad Kristiina Jeromans, Mihail Burõhh ja Kaido Põldma seadsid äri luues kohe sihiks rahvusvahelise läbimurde. Nende idee on siduda omavahel kõrgmood, tänavastiil ja tehnoloogia, ning seda ideed pandi teisel pool ookeani kohe tähele. Kutse moenädalale saabus, kui bränd oli vaid pooleteise aasta vanune.
Üldiselt tuleb moenädalale ise kandideerida.

Seotud lood

Uudised
  • 13.02.25, 06:00
Endine Bolti tipptegija rajas teatrimajja isemoodi karaokekoha
Singapurist pärit Venus Limi tõi Eestisse töö Boltis, kuid ühel hetkel küsis ta endalt: mis edasi? Ta lõi siia esimese privaattubadega karaokeklubi.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele