1. peatükk

Circle K – kütusepartner, kes teab Su ettevõtte vajadusi

Mis on sisuturundus?

Iga organisatsioon on oma näo ja looga, olgu ta tegev IT valdkonnas, transpordis, tööstuses või mõnes muus majandussektoris. Kuidas täisteenindus- ja automaatjaamade kett Circle K oma mitmesuguste vajadustega klientide ja partnerite eest hoolitseb, räägib ettevõtte turundusjuht Diana Veigel.

Iga ettevõtte jaoks on oluline keskenduda põhiärile ja väärtust loovatele tegevustele, keegi ei taha kulutada liigselt aega ebaolulisele. Seega oleme seadnud eesmärgiks, et meie koostööpartnerid saavad kütuse kätte kiirelt ja mugavalt. Tankimise mugavus algab ennekõike tanklate asukohast – mida lähemale jääb jaam partneri liikumistrajektoorile, seda parem. Selleks, et olla partneritele lähedal, oleme rajanud Eesti suurematesse sõlmpunktidesse 56 täisteenindus- ja 18 automaatjaama ning lisaks on meil neli partnerjaama Saaremaal.

Mugavuse ja kiiruse poolest on koostööpartnerile tähtsad ka maksevõimalused ja soovitud kütuse kättesaadavus. Et tankimine täisteenindusjaamades kulgeks kiirelt, oleme loonud võimaluse maksta kütuse eest otse tankimisalal makseautomaadis ehk kütuse eest tasumiseks pole vaja poodi siseneda. Peaaegu kõikides Circle K täisteenindusjaamades on igal tankimiskohal saadaval lai kütusevalik, mis tähendab, et tankimiseks saab sõita kohe esimese vaba kütusepumba juurde.

Teeme arvukalt kvaliteediteste ning kasutame erinevaid tehnoloogiaid, et kütus oleks alati kvaliteetne. Parima kütuse tagamiseks oleme ka välja töötanud kütuselisandeid sisaldavad miles-mootorikütused,mis puhastavad mootorit, parandavad mootori töökindlust, vähendavad heitgaaside kogust ning aitavad säästa kütusekulult kuni 3%. Miles-kütus annab koostööpartnerile kindluse, et ta saab keskenduda muretult oma äriprotsessidele.

Individuaalne kütusekaart vastab iga kliendi vajadustele

Circle K äriklientide elu teeb mugavaks ja turvaliseks kütusekaart, mille valikutes ja võimalustes lepitakse kokku justkui rätsepatööna. Koostööpartner saab vastavalt vajadusele ja võimalustele kas deebet- või krediitkaardi, mis toimib maksevahendina kogu Eestis. Iga kuu alguses saab klient ülevaatliku ja üksikasjaliku arve eelmisel kuul tehtud ostude kohta. Nii pole meie äriklientidel tarvis üksikuid tšekke koguda ja raamatupidaja säästab aega olulisemateks tegevusteks.

Kulud kontrolli alla!

Kõiki kliendikaarte saame väljastada erinevate võimaluste ja piirangutega, täpselt nii nagu kliendil tarvis. Näiteks on võimalik väljastada kaart, mis võimaldab tankida ainult diiselkütust, samuti maksekaart, mis võimaldab tasuda vaid kütuse ja autokaupade eest, aga võime välja anda ka kaardi, millega saab tasuda kõigi teenindusjaamades pakutavate kaupade ja teenuste eest. Krediitkaartidele on võimalik seada kasutajapõhiseid kaardilimiite, seega on kliendi kulud alati kontrolli all.

Kui äri viib välismaale

Viimastel aastatel on palju kõneainet pakkunud naaberriikide madalam kütusehind ja klientide siirdumine sinna. Äriklientidele, kes tangivad sageli välisriikides, pakume rahvusvahelist krediitkaardi funktsiooniga ROUTEXi maksekaarti, millega on võimalik tasuda mootorkütuse ja poe ostude eest nii Eestis kui ka 29 Euroopa riigi 18 000 teenindusjaamas.

Ühtlasi võimaldab rahvusvaheline kaart tasuda Euroopas erinevate tee- ja sillamaksude eest. Kliendile, kes kasutab rahvusvahelist maksekaarti, kehtib kohalik kütusehind miinus kaarditingimustes kokkulepitud soodustus. Rahvusvaheliste tankimiste puhul väljastame arve, mis võimaldab klientidel taotleda tagasi käibemaksu. Eraldi lisateenusena pakume neile klientidele, kes tangivad välisriikides kütust suurtes kogustes, võimalust taotleda käibemaksuvaba arveldust.

 

24/7 kättesaadav teenindus

Circle K ärikliendi iseteeninduses saab teha enamiku toimingutest endale sobival ajal ja kohas – olgu selleks varahommik kontoris või öised tunnil välisriigis – te ei pea oma küsimuse või murega klienditeeninduse poole pöörduma. Iseteenindusportaali kaudu saab muuta kaardi PIN-koode, limiite, vaadata saldot ja kaartide kasutust ning edastada ka küsimusi ja kliendilepingu muutmise soove. Seejuures kõikidele iseteenindusest tulnud avaldustele ja küsimustele vastame hiljemalt järgmisel tööpäeval.

Circle K Eesti AS on üks Eesti suurimaid mootorikütuste jaemüüjaid ning omab ja opereerib 56 täisteenindus- ja 19 automaatjaama ning üht mugavuspoodi. Ettevõttes töötab ligi 700 inimest, neist enamik teenindusjaamades.Circle K Eesti AS kuulub Kanada päritolu rahvusvahelisse kontserni Alimentation Couche-Tard, kes annab tööd üle 100 000 inimesele ning kes opereerib Põhja-Ameerikas, Euroopas ja Aasias rohkem kui 12 500mugavuspoodi ja teenindusjaama. Euroopas annab ettevõte 2766 täisteenindus- ja automaatjaamas tööd 25 000 inimesele.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2017, 10:15
Otsi:

Ava täpsem otsing