Unistamine on nii mõnelegi meist hirmus asi. See nõuab vaprust, et toime tulla sellega, et unistused ei täitu. Lihtsam on maalida maailm mustematesse värvidesse ja seejärel rõõmustada, kui nii hullusti ei läinudki.
Lihtsam on ka kritiseerida, sest see ei nõua vastutust oma mõtete eest. Millelegi vastu olla on justkui turvalisem kui pooldada midagi uut ja innovatiivset.
1. mai mõttetalgud on turunduslikus mõttes huvitav väljakutse. Reklaamid kutsuvad kõigepealt unistama, milline võiks olla meie tulevik ja siis leidma teid, kuidas neid saavutada. Seega pole mõttetalgutele tulek mitte pelgalt otsus mõtlema tulla, vaid sisemise hoiaku muutus. Sellega tunnetab inimene, on tal võimalust reaalselt midagi ära teha, selleks, et muuta oma elu paremaks või leiabki ta lohutust vaid maa ja ilma kirumisest. Ja see on sisemiselt suur muutus.
Kas Minu Eesti kampaania suudab hoiakuid muuta ja hirme unistamise ja koos tegemise ees vähendada, näitab mai algus. Selge on aga juba see, et Minu Eesti kampaania on taas üks suurimaid meediakampaaniaid, mis Eestimaal toimunud. Hinnanguliselt oleks selline kampaania hind 6-7 miljonit krooni. Kõik meediakanalid on edastamise kulud enda kanda võtnud ja läbi selle on Minu Eestist juba saanud suurim koostööprojekt Eestis. Toimkonnale on endast teada andnud mitmed firmad, kes on valmis talgulistele mõttetalgude-järgselt appi minema ideid teostama. Sadakond eksperti on valmis panustama oma nõuga selleks, et parimad ideed saaksid koostöös teostatud. On hulk inimesi, kes mõttest aktiivselt kinni haaranud ja tervitavad eesootavaid värskendavaid muutusi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Rõõm on näha, kui paljud näevad edasimineku võtit just koostöös. Siit aga kerkib küsimus - kui palju on tegelikult Eestis inimesi, kes hoolivad rohkemast kui oma ninaesisest. Kes näevad, et koos tehes saab jagu suurematest probleemidest?
Minu Eesti reklaamikampaania teeb huvitavaks see, et kõik teleklippide tekstid on tulnud
teleklippides olevate inimeste endi sulest, mitte reklaamiagentuuri copywriteri käe alt. Mõtted pole ehk nii lihvitud, kuid seda siiramad ning just sellistest unistustest saavadki alguse teod.
Eilsed unistused on tänased plaanid ja homsed teod. Unistagem ja kohtumiseni 1. mail mõttetalgutel. Selleks, et tõesti midagi ära teha.
Artikli autor Anneli Ohvril on Minu Eesti kommunikatsioonijuht.