Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Mihkel Tammo: lumehelbekesed on meie kullatükikesed
Noored käituvad nii, nagu nad käituvad, sest nad ei ole nõus rohkem panustama maailma väärarengu toitmisse; muutuma ei pea mitte noored, vaid maailm, kirjutab tööstur Mihkel Tammo.
Paaril viimasel aastal on süvenenud trend halvustada noori. Nimetagem neid "noori" millenniumilasteks. See termin jaotub omakorda kaheks põlvkonnaks. Põlvkonna Y noored, kes on sündinud aastatel 1980–1994, ja generatsioon Z sellest hiljem.
Kogu maailm liigub üha suurema digitaliseerimise poole, kuid kas ka haridus suudab selle arenguga sammu pidada? Tehisintellekt ja virtuaalsed klassiruumid on juba kohal, muutes õpetamise ja õppimise viise, kuid kas Eesti haridussüsteem suudab selle tempoga kaasa minna? Ja kas ainult tehnoloogia kasutamine hariduses on piisav või vajame ka sisulisi muutusi õpetamismetoodikas?