• OMX Baltic0,05%295,55
  • OMX Riga−0,1%920,39
  • OMX Tallinn−0,05%2 006,33
  • OMX Vilnius0,3%1 233,66
  • S&P 5000,83%6 502,08
  • DOW 300,77%45 621,29
  • Nasdaq 0,98%21 707,69
  • FTSE 1000,42%9 216,87
  • Nikkei 2250,87%42 949,24
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,89
  • OMX Baltic0,05%295,55
  • OMX Riga−0,1%920,39
  • OMX Tallinn−0,05%2 006,33
  • OMX Vilnius0,3%1 233,66
  • S&P 5000,83%6 502,08
  • DOW 300,77%45 621,29
  • Nasdaq 0,98%21 707,69
  • FTSE 1000,42%9 216,87
  • Nikkei 2250,87%42 949,24
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,89
  • 20.07.20, 14:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Risto Vähi: autode linna konfliktne kolmnurk

Auto kasutamise võimalikult ebamugavaks muutmine pole see lahendus, millega lahendada autostumise probleeme, kirjutab Uus Maa Kinnisvarabüroo analüütik Risto Vähi.
Risto Vähi.
  • Risto Vähi.
  • Foto: Erakogu
Tallinn on autode linn. Neljarattaliste sõprade järgi planeeritakse tänavaid, ühiskondlikku ruumi ning ka elanike majaümbruseid. Juba ammu on selge, et nii enam edasi minna ei saa ning tuleb leida kompromiss liikumismugavuse ja sõbralikuma linnaruumi vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.09.25, 12:45
Valdo Kalm: rohelahendused meelitavad kohale uued ärivõimalused
Tallinna Sadama eesmärk on olla Läänemere uuendusmeelseim sadam, sest innovatsioon ja keskkonnasõbralikkus loovad konkurentsieelise.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele