McDonald'si värske kasumiraporti kohaselt olid ettevõtte müügitulemused oodatust paremad. Tulemusi parandas nõudluse taastumine Hiinas ja terve päeva vältel kättesaadavaks tehtud hommikusöögimenüü USAs.
Kiirtoiduketi
USA restoranide müük kasvas 5,7%, ületades analüütikute prognoose koguni 3%. Ettevõte loodab, et positiivsed tulemused jätkuvad ka 2016. aastal.
Barclays restoranide vanemanalüütiku Jeffrey Bernsteini sõnul aitas müüginumbrite kasvule kaasa eelkõige hommikusöögi pakkumine kogu päeva vältel, kuid alahinnata ei saa ka toorainete kvaliteedi tõusu, klienditeendinduse taseme tõstmist ning uue platvormi McPick 2 kasutuselevõttu.
Morningstar Globali restoranide analüütiku R.J. Hottovy sõnul on ettevõte näidanud, et Easterbrooki juhtimise all suudetakse õigeaegselt välja tulla uute initsiatiividega.
Easterbrook on ka edukas olnud frantsiiside, tarnijate ja turundusprofessionaalide ühitamisel, mis on Hottovy sõnul kaasa aidanud uute toodete efektiivsele turuletoomisele.
Mcdonald's
Hiina ja
Venemaa restoranide müük kasvas 3%.
Ettevõtte netotulu kasvas neljandas kvartalis 2,21 miljardile dollarile ehk 1,31 dollarit aktsia kohta; varasemalt oli kiirtoiduketi netotulu 1,1 miljardit dollarit ehk 1,13 dollarit aktsia kohta.
Reutersi küsitletud analüütikud prognoosisid ettevõtte tuluks 1,23 dollarit aktsia kohta.
Müügitulu kukkus peamiselt tänu tugevale dollarile 3,5% 6,34 miljardile dollarile; analüütikud prognoosisid müügituluks 6,22 miljardit dollarit.
McDonald'si aktsiad tegid täna ligi 1% kasvu.
Seotud lood
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.