Alibaba Group Holdingsi kvartali käive ületas analüütikute ootusi. Hiina tarbijate nõudlus internetipoe kaupade järele kasvas, kirjutab uudisteagentuur Bloomberg.
Hiina suurima elektroonilise kaubandusettevõtte käive kasvas teises kvartalis 56% ehk 7,4 miljardi dollarini, mis ületas analüütikute ootusi 0,33 miljardi dollari võrra. Ettevõte teatas 1,17 dollari suurusest kasumist aktsia kohta, analüütikud olid eeldanud 0,97 dollarit.
Alibaba edu aitasid kindlustada reklaamiks kasutatavad algoritmid, mida ettevõte kasutab tulu genereerimiseks oma 466 miljoni aktiivse kasutajaga platvormil.
Barcalys Capitali analüütiku Gregory Zhao sõnul aitab e-kaubandus Alibabal kasvatada lühiajaliselt, kuid pikas plaanis peaks ettevõtte kasv tulema uuest jaekaubanduse ärimudelist. Bloombergi teatel plaanib Alibaba siseneda klassikalisse jaekaubandusesse.
New Yorgi börsi eelturul tõusis Alibaba aktsia 5%. Aktsia on aasta algusest kerkinud 82%, samal ajal kui NYSE Composite indeks on tõusnud 7,3%.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.