• OMX Baltic−0,33%296,15
  • OMX Riga−0,36%901,44
  • OMX Tallinn−0,21%2 040,97
  • OMX Vilnius−0,27%1 201,81
  • S&P 500−0,31%6 370,15
  • DOW 30−0,43%44 642,8
  • Nasdaq −0,4%21 092,87
  • FTSE 1000,6%9 136,32
  • Nikkei 225−0,79%40 674,55
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,68
  • OMX Baltic−0,33%296,15
  • OMX Riga−0,36%901,44
  • OMX Tallinn−0,21%2 040,97
  • OMX Vilnius−0,27%1 201,81
  • S&P 500−0,31%6 370,15
  • DOW 30−0,43%44 642,8
  • Nasdaq −0,4%21 092,87
  • FTSE 1000,6%9 136,32
  • Nikkei 225−0,79%40 674,55
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,68
  • 14.03.25, 06:00

Mure Tallinki pärast kasvab: kõrvaltvaatajad soovitavad mõne laeva maha müüa

Balti ja Soome börsiettevõtteid selle aasta dividenditootlusega ületanud Tallink Grupi veomahud muudkui vähenevad ja see on pannud investoreid firma tervise pärast muretsema.
Mure Tallinki pärast kasvab: kõrvaltvaatajad soovitavad mõne laeva maha müüa
  • Foto: Andras Kralla
„Kui täna logistika valdkonnas tegutsejana soovin saata veokeid üle lahe, siis Tallinkis on kohti alati vabalt saada, nende konkurentide juures satud enamasti ootelehele,“ pöördus Äripäeva poole ühe transpordiettevõtte esindaja. Tema näeb, et Tallinkil jääb vähemaks nii kaubavedajaid kui ka reisijaid ja küsib, kas Tallinkil on veel üldse helgemaid päevi oodata?
Tallinki tulemused kõnelevad tõepoolest langusest, kuid numbreid lähemalt analüüsides paistab peamine probleem olema hoopis laevade arv – neid on liiga palju.

Seotud lood

Uudised
  • 10.12.24, 10:06
Autovedajad lahkuvad järsu hinnatõusu järel Tallinkist: “Väldime neid nii palju kui võimalik”
Sel kevadel hüppeliselt kaubaveopiletite hinda tõstnud Tallink kaotab konkurentidele turuosa, sest ühe otsa pileti hind on keskmiselt 80 eurot kallim ning autovedajad väldivad igal võimalusel Tallinki laevu.
Saated
  • 11.12.24, 09:37
Paavo Nõgene: vabandan, aga hinnatõusu kriitikud võiksid ka ise peeglisse vaadata
Autovedajad said Tallinki järsu hinnatõusu peale pahaseks ja kipuvad konkurentide poole. Tallinki juht Paavo Nõgene tõi välja, et Tallinna—Helsingi liini hind on viie aastaga tõusnud 5%, samal ajal kui inflatsioon on tõusnud 40,8% ja kütus kallinenud Tallinki jaoks 60% — seda arvestades ei ole tegemist suure hinnatõusuga.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.07.25, 17:35
Tippjuhid: kui tahad turuliidriks saada, pead ise tempot tegema
Riskijulgust, lennukaid ideid ja kuulamisoskust hindavad juhi töös olulisimaks advokaadibüroo Sorainen Eesti kontori juhtivpartner Kaupo Lepasepp ja Piletilevi PLG tegevjuht Sven Nuutmann.

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 18 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele