• OMX Baltic0,00269,28
  • OMX Riga1,84932,66
  • OMX Tallinn−0,071 753,02
  • OMX Vilnius0,18990,97
  • S&P 5000,475 657,77
  • DOW 301,540 813,68
  • Nasdaq 0,0718 484,73
  • FTSE 100−0,198 167,46
  • Nikkei 2250,241 275,08
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0096,24
  • OMX Baltic0,00269,28
  • OMX Riga1,84932,66
  • OMX Tallinn−0,071 753,02
  • OMX Vilnius0,18990,97
  • S&P 5000,475 657,77
  • DOW 301,540 813,68
  • Nasdaq 0,0718 484,73
  • FTSE 100−0,198 167,46
  • Nikkei 2250,241 275,08
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0096,24
  • 14.06.22, 16:03

Kr(u)iisisektor on katastroofi äärel

Kui tundub, et Tallinkil on viimased aastad üdini halvasti läinud, siis aktsionärid saavad lohutust sellest, et välismaa konkurentidega võrreldes on nende aktsia kukkunud kõige vähem.
Kruiisisektorist on saanud kriisisektor.
  • Kruiisisektorist on saanud kriisisektor.
  • Foto: SIPA/Scanpix
2020. aastal alanud pandeemia on muutnud kruiisiettevõtete elu põrguks, kuna üle maailma on valitsused üritanud inimeste kokkupuudet ja reisimist vähendada. Mitu börsiettevõtet on seetõttu saanud kolossaalseid kahjumeid ja peatanud dividendimaksed. Nüüd loodetakse, et vaktsiinid ja ravimid aitavad riigi aasta läbi lahti hoida ja nii taastub ka kruiisisektor. Kui see peaks tõesti nii juhtuma, on kruiisiettevõtete aktsiatel tõusta küll ja veel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele