Kui tundub, et Tallinkil on viimased aastad üdini halvasti läinud, siis aktsionärid saavad lohutust sellest, et välismaa konkurentidega võrreldes on nende aktsia kukkunud kõige vähem.
2020. aastal alanud pandeemia on muutnud kruiisiettevõtete elu põrguks, kuna üle maailma on valitsused üritanud inimeste kokkupuudet ja reisimist vähendada. Mitu börsiettevõtet on seetõttu saanud kolossaalseid kahjumeid ja peatanud dividendimaksed. Nüüd loodetakse, et vaktsiinid ja ravimid aitavad riigi aasta läbi lahti hoida ja nii taastub ka kruiisisektor. Kui see peaks tõesti nii juhtuma, on kruiisiettevõtete aktsiatel tõusta küll ja veel.
Tallinki reisijate arv kasvas mais neli korda. Tallinki juht Paavo Nõgene rääkis, et koroonaeelsest ajast jäädakse maha 40 protsenti, aga see polegi tema sõnul oluline. "Investori vaatest on oluline, et Tallink suudab väiksema reisijate arvuga kasumisse jõuda. Loodetavasti see aasta lõpuks õnnestub," märkis ta.
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.