• OMX Baltic−0,18%293,78
  • OMX Riga−0,58%911,03
  • OMX Tallinn−0,63%1 965,87
  • OMX Vilnius−0,18%1 231,64
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,23%9 217,01
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,41
  • OMX Baltic−0,18%293,78
  • OMX Riga−0,58%911,03
  • OMX Tallinn−0,63%1 965,87
  • OMX Vilnius−0,18%1 231,64
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 1000,23%9 217,01
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,41
  • 15.11.22, 14:52

Maakleriteenus vajaks tõepoolest innovatsiooni

Üüriplatvormi Rendin irriteeriv reklaamikampaania on kahtlase väärtusega, kuid kogu selle tekitatud kära sees kõlab asjalik tähelepanek, millele tasub mõelda mitte üksnes kinnisvaramaakleritel, vaid kõiksugu maakleritel ehk ametlikel vahendajatel laiemalt, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Maakleriteenus vajaks tõepoolest innovatsiooni
  • Foto: Anti Veermaa
Ei, toimetus ei arva, et kinnisvaramaaklerid ongi rahvakeeli tuimapanijad. Niisugusena maalib neid Rendini geriljalik kampaania. “Subjektid” on põhjusega pahased.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.09.25, 11:55
Kuidas üks leping võib päästa miljonite eurode suurusest kahjumist?
Krediidikindlustus aitab ettevõtetel oma müüki kasvatada kuni 30%, sest annab võimaluse maandada makseriske ja võtta ette julgeid ekspordiprojekte.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele