Skandaalist skandaali liikuv sotsiaalmeediaplatvorm Facebook on asunud end ümber brändima. Millised need sammud saavad olema, me hommikuprogrammi alguseks juba teame. Neid analüüsisime Eesti virtuaal- ja liitreaalsuse organisatsiooni juhi Märt Lumega. Tema sõnul tahtis sotsiaalmeediaettevõte sellega kehtestada end kui tööstusharu kõige innovaatilisem. Eile esitletud uued seadmed aitavad Facebookil uute kullaaukude poole liikuda.
Hommikuprogrammi tegid Urmas Jaagant ja Rivo Sarapik.
Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.