Muutunud tarbimine nõuab tootjatelt digitaalset ümberkujundust

    Räägime tarbimisega seotud muutustest ja trendidest ning sellest, kuidas need nõuavad muutusi ka tootmiselt.

    “Inimesed tahavad personaliseeritud tooteid ja ka seda, et need oleks õigesti hinnastatud, neil oleks tagatud hooldus ja garantii,” rääkis saates PLM Groupi Balti ärijuht Dmitri Aleksandrov uuest suunast, kus klient ootab tootja seotust tootega kogu selle elutsükli vältel.

    Lisaks kasutavad ettevõtted täna toote väärtuse müümist hoopis teenusena, mis jällegi nõuab ümberkorraldusi ka ettevõtte protsessides.

    Innovatsiooniplatvormist 3DEXPERIENCE ning sellest, kuidas PLM Group aitab üles ehitada tootmisettevõtete digitaalse maailma, räägivad saates PLM Groupi Balti ärijuht Dmitri Aleksandrov ja ettevõtte tarkvarainsener Sander Kallissaar.

    Saadet juhib Mai Kroonmäe.

    Fotol Dmitri Aleksandrov ja Sander Kallissaar. 
    Foto: Äripäev.

    • Sisuturundussaade
    • 22.09.2022
    KIIRUS:
    Muutunud tarbimine nõuab tootjatelt digitaalset ümberkujundust
  • Hetkel kuum