Arhitektuuribüroo PLUSS juhtivarhitekt ja partner Indrek Allmann kirjeldas taristuobjekti, mille puhul kulutatud euro tooks kõige rohkem tagasi - kiire transpordiühendus Tallinna linnaosade vahel. Peatuste mõjupiirkonnas on 300 000 elanikku. Metroo aitaks reaalselt vähendada autode hulka linnas.Foto: Miguel Alvarez
Mis iseloomustab arhitekti haridust? Kuidas tööd arhitektini tulevad? Millistele väärtustele rõhutakse arhitektuuribüroos PLUSS? Kuidas Eesti Baltimaade liidriks mängida? Mida linnale kasulikku saaks tänase rahakotiga kohe ära ehitada?
Nendele küsimustele vastab arhitektuuribüroo PLUSS juhtivarhitekt ja partner Indrek Allmann. Küsib Andres Panksepp.
Kuulake saadet siit:
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.