• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 12.06.20, 13:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas sisuturundus enda jaoks tööle panna?

"Digiturunduse praktikumi" saates on külas veebimajutus.ee turundusjuht Richard Rõõmusaar, kellega tuleb juttu sisuturundusest ja SEO optimeerimisest enda veebilehel.
Priit Kallas Dreamgrow Digitalist (vasakul) ja veebimajutus.ee turundusjuht Richard Rõõmusaar.
  • Priit Kallas Dreamgrow Digitalist (vasakul) ja veebimajutus.ee turundusjuht Richard Rõõmusaar.
  • Foto: Äripäev
Saates arutletakse ka selle üle, milliseid formaate kasutada ning kui palju veebimajutus investeerib sisu tootmisele.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Kuula saadet siit:

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele