Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Maailmakuulsa firma valus kogemus annab õppetunni Eesti äridele
Toote disaini kaitsmiseks tasub olla detailitäpne, seda nii vormis kui ajas, rääkis teisipäevases hommikuprogrammis patendibüroo Käosaar patendivolinik Indrek Eelmets.
Sageli jäetakse Eelmetsa sõnul autoriõigused korrektselt vormistamata ning jäädakse kaitsmisega hiljaks: hea näide selle kohta on maailmakuulus jalatsitootja Crocs.
Uues sisuturundussaates arutlevad Neutra müügi- ja turundusjuht Sandra Metsa, strateegiline nõustaja Aavo Kokk ja IF Kindlustuse juhatuse liige Tiit Kolde, miks investeerivad ettevõtted uutesse kontoritesse ajal, mil töötajad on harjunud paindliku tööviisiga.