Kogu tänane logistikasektor saab Rail Balticust mõjutatud, selles pole kahtlust, rääkis Äripäeva raadio sisuturundussaates Rail Balticu taristuhalduse ekspert Heigo Saare. Samas tuleb turuosaliste valmisolekut veel lihvida.

- Rail Balticu taristuhalduse ekspert Heigo Saare usub, et turuosalised peaksid raudtee tulekuks juba ettevalmistusi tegema.
- Foto: Rail Baltic Estonia
Saates võtame luubi alla Rail Balticu opereerimiseks valmistumise, tuleviku haldusmudeli ning saame teada, kes on „Shadow Operator“.
Jutuks tuleb ka, kui palju hakkab uuel raudteel ööpäevas ronge liikuma ning mitu reka koormat loodetakse Tallinn-Pärnu-Ikla maantee trassilt raudteele saada. Saame teada, mis peitub reisijatele mugavust pakkuva „air-to-train“ taga ning milline on Baltikumiülene liiklusohutuse eesmärk.
Lisaks kõlavad saates nõuanded noortele, kuidas siduda oma tulevik Rail Balticu projektiga, missugustele erialadele oma tähelepanu suunata ja kuidas edu saavutada.
Ülevaate annab Rail Baltic taristuhalduse ekspert Heigo Saare, saadet juhib Tõnu Einasto.
Rail Baltic: uutest rööbastest on vähe kasu, kui logistikasektor kaasa ei tule
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood

Esimese hankega pannakse maha 10 kilomeetrit rööpaid

Hololei: palju raha on eraldatud, vähe raha on kasutatud