Kui võtad endale suure eesmärgi, siis jõuad palju kaugemale, rääkis ettevõtete Seik ja Pagerr asutaja Rudolf-Gustav Hanni 23. Gaselli Kongressil.

- Seik ja Pagerr asutaja Rudolf-Gustav Hanni.
- Foto: Raul Mee
Hanni sõnul on inimene läbi kukkunud, kui saavutab kõik oma eesmärgid. „Me kasutame oma tiimis sama mentaliteeti nagu Google'is kasutusel. Kui sa sooritad sajaprotsendiliselt oma eesmärgid, siis sa seadsid endale liiga väikesed eesmärgid,“ rääkis Hanni.
Seekordne „Lavajuttude“ saade on salvestatud veebruari keskel toimunud 23. Gaselli Kongressil. Gaselli Kongress on inspiratsioonisündmus kiiresti kasvavate firmade omanikele ja juhtidele, kelle võimekusest ja tööst sõltub Eesti majandus. Nende hulgas on ettevõtete Seik ja Pagerr asutaja Rudolf-Gustav Hanni, kes jagab oma inspireerivat teekonda õpilasfirmast gasellettevõtteni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Edukaks saamine on ainult algus, hea ettevõtja võib alati saada veel edukamaks, rääkis suurettevõtja ja investor Joakim Helenius 23. Gaselli Kongressil.
Gasellidele valmistab suure üllatuse, et nad üleüldse TOPi kuuluvad, sest tööd tehakse südamega ja kiire kasv tuleb seega juba ise.
Kuidas on kiiresti kasvavatel ettevõtetel kõrgustesse pürgimine õnnestunud ja kuidas plaanitakse jahenevale majandusele vaatamata ambitsioone ellu viia, see selgub värskest “Kuuma tooli” saatest, milles kõlavad kolme gasellettevõtte kasvulood.
Jaemüügis loob füüsiline ruum sageli aluse kogu kliendikogemusele. See mõjutab seda, kuidas inimesed poes liiguvad, kui kaua nad seal viibivad ja kui palju nad ka kulutavad. Ettevõtete jaoks on sisekujundus rohkem kui lihtsalt esteetika – see aitab kaasa ärieesmärkide saavutamisele. IKEA sisekujundusekspert jagab praktilisi näpunäiteid, kuidas läbimõeldud ruumilahendused parandavad poe funktsionaalsust ja klientide ostukogemust. Üheks hiljutiseks näiteks on Tallinna butiigi „Signature Tailoring“ sisekujundus.