• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,17%44 977,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,61
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,17%44 977,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,61
  • 19.10.23, 14:00

Äri Eestimaal: lõpuks oli aeg midagi endale teha

Saatejuht Gregor Alaküla võttis koos Äripäeva fotograafiga ette üle kahe ja poole tunnise sõidu Tallinnast Kagu-Eestisse Põlvamaale, et leida üles Loovusait. Seda kohta peab ettevõtja Indrek Maripuu koos oma abikaasa Liinaga ning ise nimetavad nad seda ajurünnakustuudioks.
Loovusaida vedajad Indrek ja Liina Maripuu on pikalt koolitanud inimesi muu hulgas ka europrojektide kirjutamise vallas ning enam kui kümne aasta eest otsustasid nad, et lõpuks on aeg ka endale midagi teha. Nii sai alguse Loovusait, mida tegijad ise nimetavad funktsiooni poolest ajurünnakustuudioks.
  • Loovusaida vedajad Indrek ja Liina Maripuu on pikalt koolitanud inimesi muu hulgas ka europrojektide kirjutamise vallas ning enam kui kümne aasta eest otsustasid nad, et lõpuks on aeg ka endale midagi teha. Nii sai alguse Loovusait, mida tegijad ise nimetavad funktsiooni poolest ajurünnakustuudioks.
  • Foto: Liis Treimann
"Äri Eestimaal" käis uurimas, kuidas ja millega kliente Põlvamaa metsade vahele meelitatakse. Saatest selgub, kuidas leidsid 10 aastat koolitusi korraldanud Indrek ja Liina üles omale sobiva unikaalse sihtgrupi ja miks nad ei pea ennast tavaliseks turismitaluks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.09.25, 11:26
Tervisekindlustus annab tööandjale kätte trumpkaardi
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele