Tuleb mõelda, kuidas Eesti majandus saaks rohepöördest võita, rõhutas kliimateadlane.
Foto: Andras Kralla
“Seda oleks pidanud alustama 10 aastat tagasi: mõtlema, kuidas asju hästi teha, kuidas teha nii, et see annab meie majandusele ja ettevõtetele konkurentsieelise,” rääkis Cambridge'i Ülikooli kliimapoliitika uurimisgrupi juht ja Tartu Ülikooli väliskülalisprofessor Annela Anger-Kraavi.
Andres Kikas majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumist selgitas Äripäeva raadio saates, et välisinvestorite üks põhiküsimusi on täna, kas Eestis on piisavalt roheenergiat.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.