• OMX Baltic0,22%293,31
  • OMX Riga0,72%912,96
  • OMX Tallinn−0,1%1 905,17
  • OMX Vilnius0,53%1 265,16
  • S&P 5000,4%6 671,06
  • DOW 30−0,04%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,17%9 408,97
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,9
  • OMX Baltic0,22%293,31
  • OMX Riga0,72%912,96
  • OMX Tallinn−0,1%1 905,17
  • OMX Vilnius0,53%1 265,16
  • S&P 5000,4%6 671,06
  • DOW 30−0,04%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,17%9 408,97
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,9
  • 12.10.23, 12:29

Kliimateadlane: rohepööre peab andma meie ettevõtetele konkurentsieelise

Kuigi Eesti on rohepöördega kümme aastat hiljaks jäänud, tuleb siiski põhjalikult läbi analüüsida, kuidas ka meie majandus sellest samal ajal võidaks.
Tuleb mõelda, kuidas Eesti majandus saaks rohepöördest võita, rõhutas kliimateadlane.
  • Tuleb mõelda, kuidas Eesti majandus saaks rohepöördest võita, rõhutas kliimateadlane.
  • Foto: Andras Kralla
“Seda oleks pidanud alustama 10 aastat tagasi: mõtlema, kuidas asju hästi teha, kuidas teha nii, et see annab meie majandusele ja ettevõtetele konkurentsieelise,” rääkis Cambridge'i Ülikooli kliimapoliitika uurimisgrupi juht ja Tartu Ülikooli väliskülalisprofessor Annela Anger-Kraavi.

Seotud lood

Saated
  • 05.10.23, 13:39
Välisinvestorid küsivad kohe roheenergia kohta
Andres Kikas majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumist selgitas Äripäeva raadio saates, et välisinvestorite üks põhiküsimusi on täna, kas Eestis on piisavalt roheenergiat.
Uudised
  • 05.07.23, 12:57
Rohepööre Euroopa Liidus vajab palju rohkem raha, kui arvati
Euroopa Liidus tuleb kulutada 700 miljardit eurot aastas, kui tahta täita majanduse rohestamise eesmärke ning end lahti haakida Vene fossiilkütustest.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele