• OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,27%8 554,8
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,8
  • OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,27%8 554,8
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,8
  • ST
  • 21.04.20, 10:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas rajada tõeliselt hästi toimiv e-pood

Kogu maailmas on e-kaubandus viimastel aastatel kasvutrendis. Nii ka Eestis, kus tarbijad valivad üha enam ostukohaks veebipoe. Tänases olukorras on selge, et paljudel kaupmeestel on käes keeruline aeg ning nad on fakti ees: tuleb rajada tõeliselt hästi toimiv e-pood, mis lõikaks kasu e-kaubanduse võimalustest või jääda oma toote või teenuse müügiga tavaolukorras taastumist ootama
Erinevad makselahendused nüüd ühe lepinguga
  • Erinevad makselahendused nüüd ühe lepinguga
  • Foto: SEB Panks AS
Kogu maailmas on e-kaubandus viimastel aastatel kasvutrendis. Nii ka Eestis, kus tarbijad valivad üha enam ostukohaks veebipoe. Tänases olukorras on selge, et paljudel kaupmeestel on käes keeruline aeg ning nad on fakti ees: tuleb rajada tõeliselt hästi toimiv e-pood, mis lõikaks kasu e-kaubanduse võimalustest või jääda oma toote või teenuse müügiga tavaolukorras taastumist ootama.
Eesti E-kaubanduse Liidu e-ostlemise kokkuvõte illustreerib ilmekalt veebiostude kasvutrendi. 2019. aastal kasvas e-kaubanduse käive võrreldes 2018. aastaga 26% ja ulatus 1,4 miljardi euroni ja 80-90% oste ning esmased tootepäringud tehti mobiiltelefonist. E-ostlemise olulisuse tõttu on kogutud siia sammud, mis võiks aidata e-poe loomisel ja kliendile sobiva lahenduse pakkumisel.

E-poe rajamise etapid

Seadke eesmärk
Enne e-poe loomist või muutmist tasub kindlaks määrata oma eesmärk, sihtturud, konkurendid ja kliendi tarbimisharjumused. Mõelge läbi, kuidas pakkuda kliendile head kogemust, kui ta ei astu reaalsesse kauplusesse sisse ega saa kaupa oma käega katsuda. Muutke kauba tutvustamine interaktiivseks: esitlege tooteid piltide ja video kaudu. Kuna üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna, siis kvaliteetsed müügipildid kahtlemata toetavad müüki. Et kliendiga suhtlus oleks lihtne ja kaasaegne, vastake potentsiaalse kliendi küsimustele võimalusel .... Loe edasi SIIT

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele