"See on nagu Hiina needus. Et sa elaksid huvitavatel aegadel, ja ka meil on huvitavad ajad kohe kätte jõudmas,” kirjeldab olukorda taristuehituses ASi TREV-2 Grupp juhatuse esimees Sven Pertens.
Eesti teedeehitajatel napib suurima varustaja Nynase tarneprobleemide tõttu bituumenit ja nii mõnigi projekt on seetõttu häiritud. Nynase juht lubab olukorra paranemist, samal ajal pingutavad konkurendid turuliidri troonilt tõukamise nimel.
Teede Tehnokeskus kuulutas selle aasta teekvaliteedi mõõtmiste põhjal “Tasane tee 2019” auhinna võitjaks TREV-2 Grupi rekonstrueeritud Tuudi–Ridase teelõigu Risti–Virtsu–Kuivastu–Kuressaare maanteel.
Ettevõtjate huvi kaevandamise vastu suurenes eelmisel aastal märgatavalt. Ka sel aastal on antud suur hulk kaevandamislubasid, teatas keskkonnaamet.
Suurde Prantsusmaa kontserni Vinci kuuluv ettevõte Eurovia ostis siinse taristuehitaja TREV-2 Grupi, mida veel eelmisel aastal tahtis Ain Hanschmidt.
Eile mõistis Tallinna ringkonnakohus õigeks Sven Pertensi, keda prokuratuur süüdistas väidetavas soodustuskelmusele kaasaaitamises.
Terav konkurents on surunud teehoolde hinnad väga madalale ning karmi talve korral võivad teenusepakkujad kanda tugevat kahjumit.
Alates 1. aprillist asub ehitusettevõtte TREV-2 Grupp juhatuse esimehena ametisse Sven Pertens, kes varem juhtis ASi Lemminkäinen Eesti.
Tänavu peab ümmargust sünnipäeva 5000 ettevõtet, selgub Äripäev tänasest erilehest Juubel.
Kunagised suured ja massiivsed tänavalaternad on muutumas konstruktsioonilt õhulisemaks ja kergemaks, et tekitada liiklejaile võimalikult vähem vigastusi.