Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Radiolinja süüdistab konkurenti
«Hiljuti teatas Eesti Mobiiltelefoni turundusdirektor Urmas Kõiv ajalehes Radiolinja reklaamikampaaniat kommenteerides, et Radiolinja on alustanud hinnasõda, kuna viimasel ei ole millegi muuga võistelda. Paar päeva hiljem võimaldas aga ka Eesti Mobiiltelefon tasuta liitumist,» lausus Viira.
Viira sõnul on Radiolinja Eesti tehtav soodustuskampaania vaid osa nende müügikampaaniast ja sellel ei ole midagi pistmist hinnasõjaga. Radiolinja Eesti sooduspakkumus kestab kuni 1. jaanuarini.
Viira kinnitusel võib Eesti Mobiiltelefoni tegevuses märgata kõlvatu konkurentsi sugemeid.
Radiolinja Eesti turundusjuhi Andrus Hiiepuu uudisteagentuurile BNS antud informatsiooni kohaselt on nende firmaga liitunud abonentide arv kampaaniaga seoses kahekordistunud.
Radiolinja Eestist nädal hiljem, sel esmaspäeval, alustas tasuta liitumise soodustuskampaaniat ka Eesti Mobiiltelefon ning temagi sooduspakkumus kestab kuni 1. jaanuarini.
Eesti Mobiiltelefoni turundusdirektori Urmas Kõivu kinnitusel ei ole firma soodustuskampaania mitte vähimalgi määral seotud Radiolinja Eesti kampaaniaga. «Juhuslikult sattusid need olema samasugused,» lausus Kõiv.
Tema sõnul on Eesti Mobiiltelefoni tasuta liitumise soodustus seotud pigem firma pikalt ette planeeritud jõulukampaaniaga, mille käigus on kavas pakkuda muidki jõuluüllatusi.
Kõiv ei soostunud nimetama, millised need tulevad, öeldes vaid, et soodustused on mõeldud juba olemas olvatele klientidele.
Kõiv on varem öelnud, et seoses tasuta liitumisvõimalusega võib nende klientide arv suureneda detsembris 2000 abonendi võrra.