5. august 1996 kell 22:00

Reklaam taastab Donaldi populaarsuse

Tänapäeva lastel on palju valikuvõimalusi, vanadel lemmikutel tuleb konkureerida arvutimängude, joonissarjade ning videofilmide- ga.

Taani Egmonti kontsernile, mille käive on 18 miljardit krooni, tähendab see alates 1940. aastatest suuri kasumeid kindlustanud tegelaskujule ägedamat olelusvõitlust.

Kaheksakümnendate aastate lõpul oli Donaldi koomiksi tiraazh Rootsis 200 000 eksemplari, mis nüüdseks on langenud 130 000-le. Arvud on enam-vähem sarnased kõigis Põhjamaades.

«Oleme endiselt veendunud, et see on hea väljaanne.

Iga neljas pere Rootsis loeb Piilupart Donaldit. Edaspidi kavatseme investeerida suuremaid summasid asjakirja turustamisse,» ütles Kenneth Andrén, Egmonti turundusjuht Rootsis.

Televisioonireklaam ning reklaam uue interaktiivse meedia vahendusel on üks osa kavandatavatest abinõudest.

Hetkel kuulub Piilupart Donaldile kontserni teiste joonissarjade kõrval 60 protsenti kogu Põhjamaade turust.

Taani kirjastus Egmont on Põhjamaades suuruselt teine meediakontsern, mille põhitegevusaladeks on kirjastamine, televisioon ja film, multimeedia, koomiksid ja nädalalehed.

Põhjala suurim meediakontsern on Rootsi Bonniers, mille mullune käive ulatus 25 miljardi kroonini. DI

Hetkel kuum