• OMX Baltic−0,58%296,01
  • OMX Riga0,25%864,55
  • OMX Tallinn−0,43%1 947,36
  • OMX Vilnius−0,08%1 142,42
  • S&P 5002,42%5 283,26
  • DOW 302,67%39 190,96
  • Nasdaq 2,45%16 260,39
  • FTSE 1000,64%8 328,6
  • Nikkei 225−0,17%34 220,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,17
  • OMX Baltic−0,58%296,01
  • OMX Riga0,25%864,55
  • OMX Tallinn−0,43%1 947,36
  • OMX Vilnius−0,08%1 142,42
  • S&P 5002,42%5 283,26
  • DOW 302,67%39 190,96
  • Nasdaq 2,45%16 260,39
  • FTSE 1000,64%8 328,6
  • Nikkei 225−0,17%34 220,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,17
  • 19.08.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ida-Euroopa on autoturu must auk

Nii ennustab instituut DRI/McGraw-Hill oma ülevaates Ida-Euroopa autotööstuse prognoos, mis ei hõlma kahjuks Baltimaid.
Sõiduautode tootmine peaks suutma nõudluse kasvuga sammu pidada. Aastal 2001 ulatub uute autode nõudlus Ida-Euroopas 2,7 miljonini ja aastal 2006 3,2 miljonini. Samas hoiatab DRI ületootmise eest, arvestades eriti Lõuna-Korea firma Daewoo plaane toota Tshehhis, Poolas, Rumeenias ja Usbekistanis sajandivahetusel aastas 750 000 sõiduautot ja kerget veoautot.
Kui Ida-Euroopa autoturg on jõudsalt kasvanud juba mitu aastat, siis SRÜ riikides ja sealhulgas Venemaal katkes mitmeaastane automüügilangus mullu ja on hakanud nüüd tasapisi tõusma.
Kuna Venemaa on asunud taastama konkurentsivõimelist veoautotööstust, on seal autode importimisele seatud mitmeid takistusi. DI

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele