Taustinformatsiooni võib koguda erine-vatest infokanalitest, näiteks kaubanduskojad, konsultatsioonifirmad, erialaliidud, kataloogid, isiklikud tuttavad jne. Maailmas levinuim ja hõlpsaim moodus äripartneriga seotud riski määratlemiseks on taustauuring, mille koostavad ja mida levitavad infofirmad, kasutades ametlikku kättesaadavat ettevõtlusalast informatsiooni. Üldjuhul kuuluvad avalike infoallikate hulka firmade registrid, statistikaorganid, maksuametid, kohtud, maksehäireid ja -harjumusi koguvad firmad, avaldatud aastaaruanded, erialaliidud jne. Eesti firmade taustauuringutes puuduvad kahjuks veel mõned olulised rühmad info kättesaamatuse tõttu. Info täpsustamiseks ja täiendamiseks võtavad infofirmad ühendust ka firma juhtkonnaga.
Seotud lood
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.