• OMX Baltic−0,39%291,24
  • OMX Riga−0,24%910,39
  • OMX Tallinn−0,36%1 894,19
  • OMX Vilnius−0,09%1 260,1
  • S&P 500−0,53%6 699,4
  • DOW 30−0,71%46 590,41
  • Nasdaq −0,93%22 740,4
  • FTSE 1000,93%9 515
  • Nikkei 225−0,02%49 307,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,64
  • OMX Baltic−0,39%291,24
  • OMX Riga−0,24%910,39
  • OMX Tallinn−0,36%1 894,19
  • OMX Vilnius−0,09%1 260,1
  • S&P 500−0,53%6 699,4
  • DOW 30−0,71%46 590,41
  • Nasdaq −0,93%22 740,4
  • FTSE 1000,93%9 515
  • Nikkei 225−0,02%49 307,79
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,64
  • 04.02.97, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Segadus Leedus

Venemaa pole ainus riik, kes oskab kasu lõigata segaste seadustega. Samuti Leedu on avastanud segaduste tekitamiseks piiramatud võimalused.
Leedu teedeministeerium on hakanud levitama käskkirja, milles on vastavalt Euroopa Liidu normatiividele lubatud veokite teljekoormus 11,5 tonni. Heauskne kaubavedaja, kes on käskkirjaga lubatud kaalus koorma peale laadinud, peab aga Leedu piiril rahakotti kergendama. Leedu piiriametnikud nõuavad tasu ülekaalulise veose eest. Nemad lähtuvad teedefondi seadusest, mis on liikluseeskirjades kehtestanud teljekoormuseks 10 tonni. Sarnaselt Venemaale ei tea ka Leedu ametivõimud, millal vastuolud seadustes parandatakse

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele