Venemaa pole ainus riik, kes oskab kasu lõigata segaste seadustega. Samuti Leedu on avastanud segaduste tekitamiseks piiramatud võimalused.
Leedu teedeministeerium on hakanud levitama käskkirja, milles on vastavalt Euroopa Liidu normatiividele lubatud veokite teljekoormus 11,5 tonni. Heauskne kaubavedaja, kes on käskkirjaga lubatud kaalus koorma peale laadinud, peab aga Leedu piiril rahakotti kergendama. Leedu piiriametnikud nõuavad tasu ülekaalulise veose eest. Nemad lähtuvad teedefondi seadusest, mis on liikluseeskirjades kehtestanud teljekoormuseks 10 tonni. Sarnaselt Venemaale ei tea ka Leedu ametivõimud, millal vastuolud seadustes parandatakse
Seotud lood
Maksude koosseis muutub veel ja maksumäärad lähevad kõrgemaks – selle peale võib mürki võtta, arvab raamatupidamisbüroo Vesiir asutaja ja juht Enno Lepvalts.