• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 30.09.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rongitransport autost odavam

- autojuhil: viisaga pass, juhiluba, sõidumeerik või autojuhi kontrollraamat

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Veokite lubatud suurimad mõõtmed
kõrgus 3,8 meetrit; laius 2,5 meetrit; pikkus: poolhaagisega autorong 20 meetrit, täishaagisega autorong: ühe haagisega 20 meetrit, kahe haagisega 24 meetrit; teljekoormus 10 tonni; täismass 38 tonni
- Veokite sõidupiirang
üle 3,5tonnise kandejõuga veoautodel on keelatud liiklemine Sadovaja ringteel ja sellega piiratud alal tööpäeviti 8.00st--19.00ni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Tasulised load
Venemaa teeluba: 250 dollarit
sõitmine üle 3,5tonnise kandejõuga veokiga Sadovaja ringteel ja sellega piiratud alal ühekordne luba: 215 dollarit
aastane luba: 710 dollarit

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Raskekaaluliste koormate lubade hinnad:
täismass 40 tonni: 4425 rubla/km
täismass 42,5 tonni: 15 390 rubla/km
täismass 45 tonni: 20 600 rubla/km
Raskekaaluveoste erilube saab osta Eesti rahvusvaheliste autovedajate assotsiatsioonist. Loa saab kätte ligikaudu nädalaga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Muutused TIRi kasutamises
Alates septembrist tuleb kaubaveol Venemaale kirjutada TIR-märkmikusse ka ettevõtte registreerimisnumber. Registreerimisnumber peab olema TIR-märkmiku kaanel ja märkmiku lehtedel, kuhu kirjutatakse firma aadress. Ilma registreerimisnumbrita TIR-märkmikuga autodel võetakse kaup piiril üksikasjalikuks kontrolliks maha.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Muutused kaupade Venemaale sisse- ja väljaveo korras
Alates septembrist muutus kaupade Venemaale impordi ja ekspordi kord. Täiustatud on tollideklaratsioonide täitmise korda, kaupade sisseveol nõutakse hulgaliselt lisadokumente ja sertifikaate. Lisainformatsiooni saab ERAAst.

Artikkel jätkub pärast reklaami

- Tea oma partnerite tausta
Veose tellijal on soovitav teada oma Venemaa partnerite tausta. Kui Venemaa tollil tekib kahtlus, et kauba saaja tahab kõrvale hiilida maksude tasumisest suunatakse veok koos koormaga «t?ornaja krjazi», mis on kahtlusaluste autode terminaal. Sellega kaasneb veose tellijale vältimatu kulude kasv.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele