Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Piirivalveamet valis kahe Inglise hõljuksõidukeid tootva firma vahel sobivama, kellega loodetakse veel käesoleval aastal alla kirjutada hõljuksõiduki ehitusleping, et järgmisel aastal nii maal kui vees liikuv masin Eestisse tuua.
Piirivalveameti mereosakonna ülema Ervin Piikmani sõnul on esmalt vaja leida sõiduki ostmiseks raha, seejärel saaks allkirjastada lepingud.
Kümnekohalise hõljuki ehitamine kestab Griffon Floateri tehases kuus kuud. ETA
Enampakkumine pankrotistunud Kia Motorsi aktsiate ja selle tütarfirma Asia Motorsi aktsiate ostuks tunnistati ebaõnnestunuks.
Kia ostmiseks esitasid pakkumise USA autotootja Ford ning Lõuna-Korea autotootjad Hyundai, Samsung ja Daewoo.
Kõik nõudsid Kia võlgade mahakandmist suuremas mahus, kui esialgsed tingimused ette nägid.
Kia võlad ulatusid juuni lõpu seisuga 7,2 miljardi dollarini. REUTERS-ETA
Esmaspäeval valmis General Motorsi Poolas asuvas uues tehases esimene auto.
Gliwices asuvas tehases plaanitakse aastas valmistada 70 000 Opel Astrat. Tehas valmis kahe aastaga ning ametlikult avatakse see oktoobris.
Aastaks 2000 kavatseb GM koostöös Suzukiga Gliwice tehase jaoks välja töötada uue väikeauto. DPA-ETA
Juuli lõpus hakkas Volkswageni Gruppi kuuluv ?koda Bosnia-Hertsegoviina pealinnas Sarajevos Feliciaid koostama.
Esialgseks tootmismahuks kujuneb aastas 5000--10 000 autot, uue sajandi alguses tõuseb tootmismaht 35 000 autoni aastas.
Sarajevos oli Volkswageni autotehas ka enne 1992. aasta aprillis alanud sõda. ÄP
Mazda kutsus juulis kahel korral tagasi äsja tootmisse läinud Familiad.
Kui esimesel korral ähvardas 8460 autot mootori süttimine, siis teisel korral avastati vead 2859 auto transmissioonisüsteemis ja ebakvaliteetsed kummidetailid kütusesüsteemis.
Probleemid puudutasid Familia Jaapani versiooni. ANE