«See on tulevikumasin, mis aitab inimestel kodus paremini majandada,» ütles Electroluxi avalike suhete spetsialist Tony Evans.
Külmiku uksel on arvutiekraan, mille nuppudele vajutades saab jätta teateid kodustele, jälgida koridoris ja õues toimuvat, saada ülevaadet toiduainetest kapis ja vajaduse korral neid kaubamajast juurde tellida.
Samuti abistab arvuti söögi valmistamisel retseptide ja videoklippidega.
Külmiku abil saab kuulata raadiot ja vaadata telesaadet ning kasutada internetiteenuseid. Külmkappi saab ühendada ka teiste kodumasinatega.
Sellise imekapi hind kujuneb külmiku ja arvuti hinnast. Eestis võib selle hinnaks kujuneda esialgu 30 000 krooni ringis. «Olukorras, kus maailmas kingitakse arvuteid ja internetiühendus on tasuta, peaks mõne aasta pärast sellised riistapuud üsna odavalt kätte saama,» märkis arvutispetsialist Peeter Marvet. «Seda enam, et selline külmikusse sisseehitatud reklaamikanal peaks kaubamajadele suurt huvi pakkuma,» lisas ta.
Marveti hinnangul on uuel tootel perspektiivi. «Ameerikas on külmkapp juba ammu perekonna kommunikatsioonikeskus, kuhu riputatakse magnetiga paberilipakaid mitmesuguste teadetega,» tõi ta näite. Spetsialisti hinnangul sobib külmkapp arvutiga ühendamiseks nii psühholoogiliselt kui tehnoloogiliselt väga hästi.
Eestis on Electroluxil oma müügiesindus 1992. aasta sügisest alates, täna on Electroluxi turuosa Eestis ulatub ligi kolmandikuni.