• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 26.07.99, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubamaja meelitab kliente taksoga

Kuna linn ei lubanud Tallinna Kaubamaja esises taksopeatuses kaubamajal korrastada taksoteenuse pakkumist, pidi kaubamaja võtma Tallinnas esimesena kasutusele taksotellimistelefonid.
Tallinna Kaubamaja ees asuvas taksopeatuses seisavad peamiselt päevinäinud Mercedeste ja Opelitega patenttakso omanikud. Kuna peatus asub linnale kuuluval maal, peab taksopeatus olema kõigile vaba ja kaubamaja ei saa seal mingeid piiranguid teha. Et tagada oma klientidele turvalist taksoteenust, ostis kaubamaja ca 100 000 krooniga kolm telefoniautomaati koos valgustabloodega ja paigaldas need nädal aega tagasi kaubamaja väljapääsude juurde. Sealt saab klient otseühenduse Tulika Takso klienditeenindusega, kust saadetakse 2--3 minuti jooksul takso kliendi soovitud väljapääsu ette.
Koostöö Tulika Taksoga lahendas kaubamajal ka suuregabariidiliste kaupade kojuveo. Seni kasutas kaubamaja suurte kaupade kojuveoks oma kahte kaubikut, kuid seda teenust oli võimalik kliendile pakkuda alles pärast kella viit õhtul, kuna päeval olid kaubamaja autod seotud muude ülesannetega. Kaubamaja müügidirektor Andrus Ossip ei oska veel öelda, kui suur võib olla taksotellimistelefonidest kasu kaubamaja müügitulemustele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tulika Takso tegevjuht Madis Lind tunnistab, et kaubamaja oli nende ammune eesmärk. Ta loodab, et 1--2 kuu pärast, kui inimesed on tellimistelefonid üles leidnud ja nendega harjunud, saab Tulika Takso kaubamajast kuni 200 tellimust päevas. Edaspidi soovib Tulika Takso enda kätte saada ka kaubamaja selverite kliendid.
Peale Tulika Takso ja meie ei olegi keegi võimeline analoogset teenust pakkuma. Selleks peab olema suur autopark, ca 160 autot. Teistel taksofirmadel on autosid alla saja.
Olime valmis kaubamajale sama teenust osutama, kuid kaubamaja eelistas Tulika Taksot. Maitse küsimus.
Võib-olla meeldisid mõnele valged autod. Tulika põhiargument on ühesugused autod.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele