Kuna linn ei lubanud Tallinna Kaubamaja esises taksopeatuses kaubamajal korrastada taksoteenuse pakkumist, pidi kaubamaja võtma Tallinnas esimesena kasutusele taksotellimistelefonid.
Tallinna Kaubamaja ees asuvas taksopeatuses seisavad peamiselt päevinäinud Mercedeste ja Opelitega patenttakso omanikud. Kuna peatus asub linnale kuuluval maal, peab taksopeatus olema kõigile vaba ja kaubamaja ei saa seal mingeid piiranguid teha. Et tagada oma klientidele turvalist taksoteenust, ostis kaubamaja ca 100 000 krooniga kolm telefoniautomaati koos valgustabloodega ja paigaldas need nädal aega tagasi kaubamaja väljapääsude juurde. Sealt saab klient otseühenduse Tulika Takso klienditeenindusega, kust saadetakse 2--3 minuti jooksul takso kliendi soovitud väljapääsu ette.
Koostöö Tulika Taksoga lahendas kaubamajal ka suuregabariidiliste kaupade kojuveo. Seni kasutas kaubamaja suurte kaupade kojuveoks oma kahte kaubikut, kuid seda teenust oli võimalik kliendile pakkuda alles pärast kella viit õhtul, kuna päeval olid kaubamaja autod seotud muude ülesannetega. Kaubamaja müügidirektor Andrus Ossip ei oska veel öelda, kui suur võib olla taksotellimistelefonidest kasu kaubamaja müügitulemustele.
Tulika Takso tegevjuht Madis Lind tunnistab, et kaubamaja oli nende ammune eesmärk. Ta loodab, et 1--2 kuu pärast, kui inimesed on tellimistelefonid üles leidnud ja nendega harjunud, saab Tulika Takso kaubamajast kuni 200 tellimust päevas. Edaspidi soovib Tulika Takso enda kätte saada ka kaubamaja selverite kliendid.
Peale Tulika Takso ja meie ei olegi keegi võimeline analoogset teenust pakkuma. Selleks peab olema suur autopark, ca 160 autot. Teistel taksofirmadel on autosid alla saja.
Olime valmis kaubamajale sama teenust osutama, kuid kaubamaja eelistas Tulika Taksot. Maitse küsimus.
Võib-olla meeldisid mõnele valged autod. Tulika põhiargument on ühesugused autod.
Seotud lood

Kuula ka podcasti rahvusvahelisest õppest