Rõhudes missioonitundele, saab ettevõte kujundada tarbijaeelistusi ja ühtlasi positiivset mainet endale.
Kuigi abivajajate toetamissoov on olemas, tegutsetakse vähe. Üldjuhul ei kujutata ette, kuidas oleks seda otstarbekas teha.
P&G väidab, et heategevusega seotud turustamist saab üldiselt rakendada suuremate tuntud organisatsioonide toetamiseks. Harvard Business Review (HBR) värske number toob samas välja, et etem on keskenduda näiteks ühe puudega lapse arendamisele kui üldisele «hariduse parandamisele». Paremate tulemuste saavutamiseks pakub HBR välja viiepunktise retsepti.
Tegutse lokaalselt. Näiteks Tartu elanikud oleksid palju rohkem huvitatud mõne oma linna raviasutuse aitamisest kui üleriigilisest toetusprogrammist.
Ole konkreetne. Parem on toetada konkreetselt näiteks Tallinna lahe puhastamist, selle asemel et koguda puhtama keskkonna jaoks raha. Inimesed on väsinud andmast, nägemata oma silmaga tulemusi, seepärast eelistatakse rohkem toetada väikest ettevõtmist kui kaugeleulatuvat ideaali.
Ole positiivne. Paljud kampaaniad rõhutavad negatiivset. Lahendamist vajava probleemi asemel peaks tooma esile, milliseid tulemusi saavutatakse näiteks vähihaigete toetamisega.
Hari tarbijat. Ostjatega kokku puutuvad töötajad peavad oskama vastata kõigile tarbijat huvitavatele küsimustele, ei saa loota ainult kirjadele toote peal. Et asjast innustuda, peab inimene sellest eelkõige aru saama ja sellesse uskuma hakkama.
Tea, millal peatuda. Igal kampaanial peab olema selge lõpptähtaeg.