• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 01.12.99, 00:00

Scandic laiendab valdusi

«Scandicu eesmärk ei ole muuta hotellide väljakujunenud positsiooni ja mainet, vaid neid arendada,» sõnas Finest Hotel Groupi juhatuse esimees Toomas Sildmäe. «Seetõttu me ei kaota, pigem võidame.»
Klientidele ilmneb muutus peamiselt rikkaliku hommikusöögina, mis on ühesugune kõigis Scandicu hotellides, ütles Sildmäe. «Karupesa külastajad saavad sama rikkaliku ja hea hommikusöögi kui Palace'i külastajad.»
Pärnu ja Otepää hotellidesse lisanduvad Scandicu püsikliendiprogramm ja rohkem tähelepanu pööratakse keskkonnasõbralikkusele, mis on üks Scandicu prioriteete.
Pärnu Rannahotelli direktor Arne Kalbus ütles eile, et tänasest lehvib hotelli ees Scandicu lipp ja ka muud aksessuaarid on vahetatud. «Suured asjad töötavad end sisse aasta või paariga ja ma usun, et Scandicu Rannahotelliga on see samamoodi,» rääkis Kalbus. «Kuigi meie põhituruks on ja jääb Tallinn, loodame järgmisel talvel suuremat tulu Scandicu märgist.»
Karupesa juhataja Katrina Liiva ütles, et väga konkreetset Scandicu märgi mõju ta prognoosida ei julge. «Oleme nii spetsiifilised,» tõdes ta. «Kuid lisaväärtus on Scandicu märk kahtlemata ja võibolla toob see külastajaile lisa.»
Kui Soomes, Rootsis jt suuremates riikides on 80% hotellide külastajatest siseturistid, siis Eestis pole hotellides ööbimine riigi väiksuse tõttu otstarbekas. Tallinnas on siseriiklike ööbijate osakaal umbes 20%, mujal Eestis tunduvalt suurem, kuna sinna jõuab vähem välisturiste.
Eestlaste osakaal on meil talvel 50%, mida ei muuda tõenäoliselt eriti ka Scandicu märk, märkis Kalbus. Suvel on eestlasi külastajate seas 20%.
Ööbijate ligimeelitamine talvel on sedavõrd olulisem, et Tallinnast väljas on hotellide täituvus väljaspool turismihooaega väga väike. Kalbuse sõnul kujunes 111 kohaga Rannahotelli täituvuseks novembris 18%.
«Detsember on muidugi normaalsem,» lisas Kalbus. «Aastavahetustel on hotell alati täis olnud.»
Pärnu Rannahotellis töötab 50 inimest, kõrghooajal palgatakse samas suurusjärgus lisatööjõudu, kuid aastavahetusel saadakse lisatöötajateta hakkama. «Ega me sellest saladust ei saa teha, et I kvartalis maksavad omanikud hotellile peale,» ütles Kalbus aastavahetusejärgse perioodi kohta.
Otepääl on talv suurem kõrghooaeg kui suvi. «Sügisel ja kevadel üritame end ka konverentsihotellina müüa,» sõnas ta. Kui novembris jäi Karupesa täituvus alla 20%, siis veebruaris on see 70%.
Scandic Hotels on põhjamaade suurim hotellikett, kuhu kuulub hetkel 129 hotelli üheksas riigis.
Scandic Hotels AB ostis enamusosaluse Finest Hotel Groupis kevadel. St Barbara ja Palace Tallinnas hakkasid Scandicu kaubamärki kandma juunis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele