Sotka-Asko tõusis sisustusturu liidriks

Sirje Niitra 09. veebruar 2001, 00:00

Asko ja Sotka omanikfirma Indoor ASi juhatuse esimees Niko Romanainen ütles, et kahe firma ühendamine andis hea tulemuse. Asko müüb tema sõnul trendikamaid ja eksklusiivsemaid mudeleid, Sotka aga tegeleb agressiivsema turundusega, müües ?hea hinnaga korralikku kaupa?. Sotka müügist moodustavad enamiku madratsid, riidekapid ja odavad diivanid.

Soomlane kiitis Eesti mööblitootjaid. Sotka ostab viiendiku kogu kaubast Narowa, Tarmeko ja teiste kohalike firmade käest, ülejäänu tuleb Soomest ja mujalt. Romanaineni hinnangul tegelevad Eesti inimesed kodusisutamisega aktiivsemalt kui soomlased ja on selles osas võrreldavad rootslastega, kes eelistavad kallist ja kvaliteetset mööblit.

Asko ja Sotka emafirmal Indoor Group OY on Soomes, Rootsis ja Tallinnas kokku üle 90 mööblipoe ja lepingud on sõlmitud üle 70 edasimüüjaga üle maailma.

Möödunud aastal ulatus Eesti kodumööbli turg koos köögimööbli ja hotellihangetega 400 miljoni kroonini. Võrreldes eelneva aastaga oli kasv viis protsenti. Asjatundjate hinnangul võib sama suurt kasvu oodata ka tänavu.

Asko ja Sotka järel on Eestis suuremad mööblimüüjad Mööblimaja, Isku ja Aatrium.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    06. December 2011, 19:34
    Otsi:

    Ava täpsem otsing