• OMX Baltic0,02%300,07
  • OMX Riga−0,14%891,77
  • OMX Tallinn−0,35%2 061,28
  • OMX Vilnius0,22%1 205,09
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,02%8 821,39
  • Nikkei 225−0,56%39 587,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,19
  • OMX Baltic0,02%300,07
  • OMX Riga−0,14%891,77
  • OMX Tallinn−0,35%2 061,28
  • OMX Vilnius0,22%1 205,09
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,02%8 821,39
  • Nikkei 225−0,56%39 587,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,19
  • 21.11.01, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Linnavalitsus astus Tallinnat müües revisjonikomisjonist üle

Linnavalitsus müüb mootorlaeva Tallinn äsja selgunud ostjale, ehkki revisjonikomisjoni juurdlus müügi asjaolude üle on veel pooleli.
?Enne ei saa lepingut sõlmida, kui revisjonikomisjon pole otsusele jõudnud,? ütles Tallinna volikogu revisjonikomisjoni esimees Jaana Padrik. ?Revisjonikomisjon on taodelnud linnavalitsuselt enampakkumise peatamist.?
Linnavalitsus vaatamata revisjonikomisjoni palvele enampakkumist ei peatanud ning möödunud nädala lõpus kuulutasid ametnikud võitjaks 40 000 kroonise kapitaliga osaühingu Hansaconsult, kes maksab laeva eest 2,6 miljonit krooni.
Tänaseni oli aega enampakkumise tulemusi protestida, ent kuna proteste ei laekunud, siis linnaametnikud tulemused ka kinnitasid. Hansaconsulti esindaja Ivar Alt lubas äsjases telefonivestluses kõndida sadamasse firma vastset vara vaatama ning ütles, et plaanid laevaga ei ole veel selged.

Artikkel jätkub pärast reklaami

?Revisjonikomisjon võib kontrollida ka aasta või kaks aga laev võib enne põhja minna,? selgitas linnavalitsuse elamumajandusameti müügi ja hanke osakonna juhataja Udo Klopets, miks laeva müügiga kiirustati.
Ta rääkis, et linna huvides on laev võimalikult kiiresti enda kaelast ära saada, sest lähenevad külmad ähvardavad laeva kai äärde jäätada ning toovad linnale laeva ülalpidamiseks lisakulusid."
Kui revisjonikomisjon leiab laeva müügis küsitavusi, on müüki ainult kohtu kaudu võimalik tagasi pöörata. Selleks ajaks võib laev mitu korda olla omanikku vahetanud.
Vestlustest mitme laevakapteniga selgus, et Tallinna juhtumi puhul võib olla tegemist linnajuhtide näpuveaga. See lennutas vanarauaks nimetatud laeva remontides sinisilmselt tuulde miljoneid kroone maksumaksja raha. Teiselt poolt võib aimata hoolikat plaani laev maksumaksja raha eest korrastada ja siis ära müüa.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 9 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele