Paljud pärnakad tunnevad muret kättesaamata telefoniarvete pärast, kirjutab Pärnu Postimees.
Eesti Telefoni pressiesindaja Anu Vahtra ütles, et nende poole on saamata arvete pärast pöördunud ligi 1000 inimest Lääne-, Järva- ja Pärnumaalt. Ta selgitas, et arveid saadab laiali Eesti Post, kuhu Eesti Telefon edastab need elektroonilisel kujul.
Siiani pole firma jõudnud selgusele, kuhu, kuidas ja kui palju arvutifaile kadus.
Kordusarveid ei saadeta ning järgmisel kuul tulevad klientidele topeltarved, ütles Vahtra. Kes tahab tingimata teada oma maksesummat või soovib kordusarvet, saab seda küsida kliendinumbril 165, netipanga kliendid aga arvuti teel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kuna tegemist on korraldusliku probleemiga, siis järgmisel kuul tagantjärele arve saavaid ja tasuvaid kliente võlglaseks ei loeta, samuti ei arvata neil maha preemiapunkte ega lülitata telefoni välja, selgitas Vahtra.