• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 08.05.02, 13:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ÄP seminar: Ürituse edu tagab eesmärgistatus

Eduka ürituse võtmeküsimus on eesmärgistamine ja planeerimine, sõnas äsja Äripäeva seminaril EMT turundusdirektor Jüri Teemant.
Määratle sihtrühm, sõnasta eesmärk, vali õige ajastus ning planeeri eelarve ja ressursid. 'Näiteks septembrikuu on tavapäraselt ürituste tipp-periood, samas jaanuarikuu on tühi ning seetõttu võib just sinu üritusele tulla rohkem külastajaid,' sõnas Teemant.
Ürituse edukuse tagab eesmärgistatus. Korraldaja peab läbi mõtlema, mida soovitakse üritusega saavutada ? kas firma väärtusi edasi anda või tutvustada oma tooteid/teenuseid. Ürituse planeerimisel võiks läbi mõelda, kas korraldada üritus ise või osta sisse. 'Näiteks ettevõtte töötajatele korraldatava ürituse puhul peab arvestama, et osa töötajaid ei saa sel juhul pidu nautida, sest nad on korraldajad,' tõi Teemant näite. Sel juhul peaks kasutama ürituse korraldaja abi.
Ürituse korraldaja peab olema valmis ka ootamatusteks, nt väliürituse korraldamisel tuleb valmis olla vihmase ilma korral kasutama telki.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele