ÄP seminar: Ürituse edu tagab eesmärgistatus

Eduka ürituse võtmeküsimus on eesmärgistamine ja planeerimine, sõnas äsja Äripäeva seminaril EMT turundusdirektor Jüri Teemant.

Määratle sihtrühm, sõnasta eesmärk, vali õige ajastus ning planeeri eelarve ja ressursid. 'Näiteks septembrikuu on tavapäraselt ürituste tipp-periood, samas jaanuarikuu on tühi ning seetõttu võib just sinu üritusele tulla rohkem külastajaid,' sõnas Teemant.

Ürituse edukuse tagab eesmärgistatus. Korraldaja peab läbi mõtlema, mida soovitakse üritusega saavutada ? kas firma väärtusi edasi anda või tutvustada oma tooteid/teenuseid. Ürituse planeerimisel võiks läbi mõelda, kas korraldada üritus ise või osta sisse. 'Näiteks ettevõtte töötajatele korraldatava ürituse puhul peab arvestama, et osa töötajaid ei saa sel juhul pidu nautida, sest nad on korraldajad,' tõi Teemant näite. Sel juhul peaks kasutama ürituse korraldaja abi.

Ürituse korraldaja peab olema valmis ka ootamatusteks, nt väliürituse korraldamisel tuleb valmis olla vihmase ilma korral kasutama telki.

Hetkel kuum