Artikkel
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kõige õnnelikumad turundajad Eestis

    Brand Estonia loojad on kõige õnnelikumad turundajad Eestis. Põhjus ei ole suur eelarve ega ka investeeringu tagasiteenimise vastutuse puudumine.
    Põhjus on võimaluses Eestit ja Eesti inimest sügavuti tundma õppida.
    Projekti teostajate poolt 9. mail välisministeeriumi pressisaalis presenteeritu andis sellest värvika ülevaate ? alustades kunstiliselt peenemaitselisest pildigaleriist ja lõpetades eestlaste väärtushinnangute analüüsiga.
    Kokkuvõtted on meie jaoks julgustavad ? oleme tunduvalt innovatiivsemad, välismaalaste jaoks huvitava kultuuri, ajaloo ja puutumata loodusega ? ühesõnaga paremad, kui me arvata julgesime. Projekti teostajate sõnul andis Eesti brändiga tegelemine neile usku ja eestlaseks olemise uhkust, mis muutis BEga tegelemise omamoodi patriootiliseks missiooniks.
    Eestlaste hulgas läbiviidud uuringud olid minu arvates selle projekti kõige väärtuslikum osa, nende õigeaegne esitamine rahvale oleks võinud mõjuda väikseid positiivseid muudatusi tekitavalt. Kuid nüüd on nende esitamine Eesti rahvale juba peaaegu võimatu ? hetkel on juba ligi miljon erinevat arvamust 13,3 miljoni kasutusvõimaluse kohta. Kahju.
    SHG Estonia põhitegevuseks on Eesti toodete eksport ja investorite toomine Eestisse. Jagades BE sümboolikaga kingitusi Euroopa äripartneritele, pälvin küll viisakusavaldusi, kuid mitte sügavamat huvi Eesti kui ärikeskonna suhtes. Tavaliselt tahavad investorid võimaluste kohta midagi konkreetsemat kuulda, eriti atraktiivne on aga rääkida valitsuse poolsetest toetustest (Iirimaa mainekujunduskampaania ajal pakkus Iiri valitsus investoritele erinevaid rahalisi toetusi).
    Eksporditavate kaupade welcometoestonia?tamine? Brändiloojate soovitus märgi lisamise kohta tekitab küll positiivse patriootilise tunde, kuid reaalsuses ei aita see paremini tooteid müüa ega eksporti kasvatada.
    Kampaania on üles ehitatud massiturunduse alustaladele ? tähelepanu ja välise atraktiivsuse saavutamisele (logod, välisreklaamid, reklaamlaused).
    Peame endile aga tunnistama, et sihtgrupp on liialt laialivalguv selleks, et vajalikku mõju ja fokuseeritust saavutada.
    Sellises situatsioonis oleks olnud efektiivsem kasutada integreeritud turundusmudelit ? massiturundus seotud ühiste eesmärkide läbi efektiisema turundusliigi ? otseturundusega, mille kaasamine oleks võimaldanud ka jooksvalt tulemuslikkust kontrollida. Tänapäeval on igale turundajale selgeks saanud, et ainult ilusate värvipiltidega müügieesmärke ei saavuta ? lisaks kreatiivsetele kujunditele peab olema ka selge ettekujutus ja plaan, kuidas turundus oleks tasuv ja kuidas integreerida erinevaid tegevusi.
    Kui Brand Estonia projekti teostajad oleksid analüüsinud ka püstitatud eesmärkideni jõudmise teid, oleksid tulemused olnud eksportööridele ja investorite otsijate jaoks praktilisema väärtusega.
  • Hetkel kuum
Andrus Alber: pensionid kasvavad, kui riik paneb jõude seisva raha tööle
Eesti pensionisüsteemi jätkusuutlikumaks rahastamiseks tuleb hakata pikemalt investeerima ja pensionitena tulevikus osaliselt välja maksma töötukassa reserve, soovitab Finora Panga kaasasutaja Andrus Alber arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Eesti pensionisüsteemi jätkusuutlikumaks rahastamiseks tuleb hakata pikemalt investeerima ja pensionitena tulevikus osaliselt välja maksma töötukassa reserve, soovitab Finora Panga kaasasutaja Andrus Alber arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Hotellid: turistid tulevad vaikselt tagasi, aga piisavalt palju raha ei saa neilt veel küsida
Turistid tulevad vaikselt Eestisse tagasi ja hotellide käive on taastunud kriisieelsele tasemele, kuid hotellide juhid tõdevad, et nad pole saanud hindu tõsta piisavalt, et see kataks aina suurenevaid kulusid. Tulevast suvest sõltub palju, sest rahapuhvrid on hotellidel koroonakriisis kokku kuivanud.
Turistid tulevad vaikselt Eestisse tagasi ja hotellide käive on taastunud kriisieelsele tasemele, kuid hotellide juhid tõdevad, et nad pole saanud hindu tõsta piisavalt, et see kataks aina suurenevaid kulusid. Tulevast suvest sõltub palju, sest rahapuhvrid on hotellidel koroonakriisis kokku kuivanud.
Tallinna Vee kasumist haihtus veerand Aastane marginaal kukkus pooleks
Viimases kvartalis kukkus Tallinna Vee puhaskasum veerandi võrra, kuid käivet suutis ettevõte kasvatada. Analüütikud ootasid viimasest kvartalist tükk maad suuremat kasumit.
Viimases kvartalis kukkus Tallinna Vee puhaskasum veerandi võrra, kuid käivet suutis ettevõte kasvatada. Analüütikud ootasid viimasest kvartalist tükk maad suuremat kasumit.
Reaalajas börsiinfo
Rakvere gasell: suvel jooksevad kliendid meid pikali
Metsa- ja aiatehnikat müüv Forestplus jõudis 2022. aastal esmakordselt Äripäeva kiiresti kasvavate ettevõtete ehk Gaselli TOPi. "Ma olen sellest unistanud," tunnistab ettevõtte omanik Riin Sats.
Metsa- ja aiatehnikat müüv Forestplus jõudis 2022. aastal esmakordselt Äripäeva kiiresti kasvavate ettevõtete ehk Gaselli TOPi. "Ma olen sellest unistanud," tunnistab ettevõtte omanik Riin Sats.
Lillepoe juht seljatas riigikohtus maksu- ja tolliameti
Juhatuse liige sai riigikohtus võidu maksu- ja tolliameti üle ja pääses isiklikust vastutusest ettevõtte maksuvõla eest, kuigi kaks esimest kohtuastet jätsid ettevõtja kaebuse rahuldamata.
Juhatuse liige sai riigikohtus võidu maksu- ja tolliameti üle ja pääses isiklikust vastutusest ettevõtte maksuvõla eest, kuigi kaks esimest kohtuastet jätsid ettevõtja kaebuse rahuldamata.
“Äripäev eetris”: Scholz tegi end tankidega veiderdamisega lolliks
Pikk venitamine ukrainlastele tankide lubamisel on teinud lolliks eelkõige Saksa liidukantsleri Olaf Scholzi enese, kuid sakslaste suhtes on tekkinud skepsis, kas nende peale saab üldse loota, leidsid ajakirjanikud saates “Äripäev eetris”.
Pikk venitamine ukrainlastele tankide lubamisel on teinud lolliks eelkõige Saksa liidukantsleri Olaf Scholzi enese, kuid sakslaste suhtes on tekkinud skepsis, kas nende peale saab üldse loota, leidsid ajakirjanikud saates “Äripäev eetris”.
Venemaa töötlemata puidu eksport kukkus 70%
Venemaa ümarpuidu eksport kukkus eelmisel aastal umbes 70% võrra, 3,5–3,8 miljoni kuupmeetrini, kirjutas Venemaa väljaanne Kommersant.
Venemaa ümarpuidu eksport kukkus eelmisel aastal umbes 70% võrra, 3,5–3,8 miljoni kuupmeetrini, kirjutas Venemaa väljaanne Kommersant.

Olulisemad uudised

Kodulaenude intressid on jõudnud 2009. aasta tasemele
Selliseid laenuintresse nagu praegu kodulaenude või ettevõtetel pikaajaliste laenude eest välja tuleb käia, ei ole Eestis nähtud aastakümne ja enama vältel.
Selliseid laenuintresse nagu praegu kodulaenude või ettevõtetel pikaajaliste laenude eest välja tuleb käia, ei ole Eestis nähtud aastakümne ja enama vältel.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.