• OMX Baltic−0,27%302,04
  • OMX Riga0,14%871,12
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,77
  • OMX Vilnius0,65%1 205,48
  • S&P 5002,3%5 790,06
  • DOW 302,09%42 109,73
  • Nasdaq 3,1%18 477,63
  • FTSE 1000,15%8 567,26
  • Nikkei 2250,38%37 644,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,89
  • OMX Baltic−0,27%302,04
  • OMX Riga0,14%871,12
  • OMX Tallinn−0,12%1 986,77
  • OMX Vilnius0,65%1 205,48
  • S&P 5002,3%5 790,06
  • DOW 302,09%42 109,73
  • Nasdaq 3,1%18 477,63
  • FTSE 1000,15%8 567,26
  • Nikkei 2250,38%37 644,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%89,89
  • 23.10.02, 09:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Tartus võib busside tootmine lõppeda

Tallinna Autobussikoondise (TAK) suurtellimusest ilmajäämine võib kaasa tuua Tartus loobumise Scania busside tootmisest.
Tallinna Autobussikoondis (TAK) eelistas äsja lõppenud 15 uue lõõtsbussi hankekonkursil Tartu Scania bussidele Rootsis toodetavaid Volvosid. Umbes 40 istekohaga bussid peavad vastavalt konkursitingimustele Tallinna jõudma tuleva aasta aprillis, kirjutab Postimees.
Varasema Baltscani, praeguse Baltcoachi juhatuse esimehe Andre Muuga kinnitusel tähendab TAKi tellimusest ilmajäämine ettevõttele ümberkorraldusi. ?Otsime uusi tegevusvaldkondi ja peame praegu liikuma natuke teises suunas,? rääkis ta. ?Meil on palju mõtteid ja oleme otsinud välispartnerit. Tänase seisuga pole meil ühtegi uue bussi tellimust.?
Muuga kinnitusel täidab ettevõte praegu Scania varasemat tellimust ning koostamisel on kolm bussi, mis peaks valmima detsembriks. Need bussid müüb Scania edasi välisriikidesse. ?Tegeleme ka tagavaraosade müügi ja busside remondiga, see valdkond jääb alles. Teadupärast ei saa üks ettevõte püsida õhus ja aurudel, firmal peab olema käive ja see peab andma kasumit.?
Muuga juhitav bussitehas pole ise osalenud busside hankekonkurssidel, ettevõtte toodangut on turustanud Scania. Rahvusvahelise tootja turundusorganisatsioon pole aga suutnud müüa Tartu busse teistes Balti riikides, nagu esialgne äriplaan ette nägi.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele