• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Pakkuda neli 3G litsentsi 50 miljonit tükk

    ?Põhiline vaidlus käib selle ümber, kuidas litsentse jagada,? sõnas Riigikogu majanduskomisjoni esimees Andres Lipstok, kelle sõnul peaks Riigikogu litsentside andmist sätestava eelnõu vastu võtma veel sel aastal.
    Üleeile oli esimesel lugemisel telekommunikatsiooniseaduse eelnõu, mis peaks sätestama mobiilside kolmanda põlvkonna (3G) litsentside väljastamise korra. Eelnõu kohaselt väljastab riik neli litsentsi avaliku konkursi alusel, millest osavõtu tasu on 50 miljonit krooni.
    Riigikogu liige Kalev Kukk ütles, et peaks tegema suunatud pakkumise 3G litsentside osas kolmele praegusele operaatorile.
    ?Esialgne plaan on väljastada neli litsentsi, aga reaalne on vist, et müüakse kaks litsentsi hinnaga 50 miljonit krooni,? ütles rahandusministeeriumi avalike suhete juht Eero Raun.
    ?Osa inimesi põeb Eestis suurushullustust,? kommenteeris plaani väljastada Eestis neli litsentsi EMT juhatuse esimees Peep Aaviksoo. ?Eesti on vinge riik, aga nii vinge ka ei ole, Jaapanis on kolm 3G litsentsi.?
    Ka EMT juhatuse esimehe Peep Aaviksoo hinnangul tuleks Eestis pakkuda operaatoritele suunatult kolme litsentsi ja mõistlikuma hinnaga.
    Tele2 Eesti juht Üllar Jaaksoo ütles, et Tele2 otsustab 3G-litsentside konkursil osalemise pärast tingimuste väljakuulutamist ja nendega tutvumist.
    ?Mõistliku hinna aluseks saavad olla tarbijate soovid ja võimalused teenuse eest tasumiseks. Senine praktika naaberriikides kipub vägisi viima üldistuseni, et litsentsitasu ei tohikski olla,? ütles ta. ?Operaator peab tegema väga mahukaid investeeringuid tehnoloogiasse, tarbija peab soetama uue telefoni, seegi on väga kulukas.?
    Radiolinja Eesti juhatuse esimehe Sami Seppäneni hinnangul peaks konkursi ja litsentside väljastamise edasi lükkama.
    ?Praegu on täiesti vale aeg. Kui otsustame täna, on väga suur tõenäosus, et asi läheb kraavi,? ütles Seppänen.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

TalTechi teadur: süsinikdioksiid tuleb kinni püüda
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
Kliimavõidujooksus aitab meid seni kasutamata tehnoloogia, kirjutab TalTechi vanemteadur Alla Šogenova.
Tallinna börs meelitab mind kohviaroomiga
Investorid kolmeeuroseid kohve iga päev pigem ei tarbi, aga see ei tähenda, et sama raha eest kohvimaailma panustada ei võiks. Tänasest on võimalik märkida Eesti kohvifirma OA Coffee aktsiaid ja ei tea, kas sihilikult või mitte, aga ühe aktsia hinnaks on 3,3 eurot, mis on umbes sama, kui osta üks tass kohvi mis tahes kohvikus. Seega tekib mul küsimus, kumb on kasulikum rahapaigutus.
Investorid kolmeeuroseid kohve iga päev pigem ei tarbi, aga see ei tähenda, et sama raha eest kohvimaailma panustada ei võiks. Tänasest on võimalik märkida Eesti kohvifirma OA Coffee aktsiaid ja ei tea, kas sihilikult või mitte, aga ühe aktsia hinnaks on 3,3 eurot, mis on umbes sama, kui osta üks tass kohvi mis tahes kohvikus. Seega tekib mul küsimus, kumb on kasulikum rahapaigutus.
Raadiohommikus: uue riskifondi miljonid, meelerahu ja politseinikud allilmas
Neljapäevases hommikuprogrammis teeme juttu endiste politseinike üllatavatest sidemetest allilmaga, mis paljastusid sajandi maffiaprotsessil. Osadest neist saate Äripäevast lugeda juba täna õhtul, osadest neljapäeva hommikul.
Neljapäevases hommikuprogrammis teeme juttu endiste politseinike üllatavatest sidemetest allilmaga, mis paljastusid sajandi maffiaprotsessil. Osadest neist saate Äripäevast lugeda juba täna õhtul, osadest neljapäeva hommikul.
Raadiohommikus: kust tuleb töökius ning kuidas peab maitsema veganpihv?
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis räägitakse töökiusamisest, veganpihvidest ja lühirendiautode äri toimimisest raskete ilmaolude korral.
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis räägitakse töökiusamisest, veganpihvidest ja lühirendiautode äri toimimisest raskete ilmaolude korral.