Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
EPiim muudab korporatiivgraafikat
Eesti Juustu tootev piimaühistu EPiim tähistab täna oma viiendat tegevusaastat ja toob turule uue korporatiivgraafika.
Piimatootja firmanime kirjapilt on alates 1. novembrist Epiim ning nimemuutusega kaasneb ka logo muutus.
Täna, oma sünnipäeval, lansseerib piimaühistu Epiim uue korporatiivgraafika, mis on läbi teinud olulise muudatuse, kuid samas kannab endas edasi ka vana kaubamärgi olulisi elemente säilitamaks järjepidevust. Logo muutmine toob kaasa muudatuse ka pakendi kontseptsioonis.
'Uudne imago ja identiteet võimaldavad meil rakendada ühtset teeninduskontseptsiooni ja kujundada toodetele lojaalsed tarbijaid,' põhjendas logo muutmist Epiima juhatuse esimees Jaanus Murakas.
'Uue kaubamärgi loomisega sai loodud ka uus väärtushinnangute taustsüsteem ning sõnastatud Epiima missioon, mis on oluline eeldus edukaks arenguks. Nüüd oleme valmis uue korporatiivgraafikaga sisenema rahvusvahelisele turule ning vastama sealsetele standarditele,' ütles Murakas.
Epiim kaubamärgi all turustatakse Eestis Põltsamaa Eesti Juustu, Põltsamaa Eesti Juust Light`i, Eesti Kuldne Juust ja Saaremaa Valss.
Epiima omanikeks on kõik piimatootjad, kellelt Epiim toorpiima varub. Ettevõtte nime muutus ei too kaasa muudatusi omanike ringis.
Piimaühistu Epiim on Eesti suurim piima kokkuostja.
Ettevõtte toodangust moodustab 20 protsenti juust ja 80 protsenti piimapulbri eksport.
Firma omakapital on 30 miljonit Eesti krooni, käive oli mullu 323 miljonit krooni ja kasum 9 miljonit krooni.